اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشور

نمایندگان فوتبال مازندران به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال مازندران گفت: دو نماینده مازندران در رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور به دیدار حریفان می‌روند.

نمایندگان فوتبال مازندران به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حمید رسولی ظهر امروز در حاشیه نشست هیئت فوتبال مازندران در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز مازندران بیان داشت: تیم فرابرتر فریدونکنار و شهرداری تنکابن به عنوان دو نماینده مازندران به ترتیب در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور بازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور که روزهای 16 تا 21 اردیبهشت به میزبانی سنندج برگزار می‌شود، چهار تیم شرکت‌کننده به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

دبیر هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم فرابرتر فریدونکنار به عنوان نماینده مازندران در این مسابقات با تیم‌های کارگران مشهد، شهرداری تبریز و «سنه‌دژ» سنندج رقابت می‌کند.

وی یادآور شد: پس از بازی‌های انجام شده توسط تیم‌ها دو تیم اول و دوم به لیگ دسته یک فوتبال نوجوانان کشور صعود می‌کنند.

رسولی همچنین از حضور نماینده دیگر مازندران در مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان کشور خبر داد و اظهار داشت: تیم شهرداری تنکابن نیز در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌رود.

دبیر هیئت فوتبال مازندران متذکر شد: این مسابقات که روزهای 18 تا 23 اردیبهشت با حضور چهار تیم به صورت دوره‌ای در تبریز برگزار می‌شود، نماینده مازندران به دیدار حریفان خود می‌رود.

وی گفت: تیم شهرداری تنکابن، باید در این مسابقات با تیم‌های جهان نمای کردکوی، الیدر بندر کنگ و ماشین سازی تبریز رقابت کند.

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: دو تیم اول و دوم از هر گروه به مسابقات لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور صعود می‌کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول