اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان البرز تأکید کرد

آمادگی ورزشگاه انقلاب کرج برای میزبانی تیم ملی فوتبال

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان البرز اعلام کرد: ورزشگاه انقلاب کرج آماده برگزاری و میزبانی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و موزامبیک است.

آمادگی ورزشگاه انقلاب کرج برای میزبانی تیم ملی فوتبال

محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ورزشگاه انقلاب یکی از ورزشگاه‌های استاندارد کشور است که با رفع اندک نواقص باقی‌ مانده برای دیدارهای مهم آماده خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر‌اساس برنامه‌ریزی فدارسیون فوتبال قرار است دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و موزامبیک در روز چهارشنبه در این ورزشگاه برگزار شود که با وجود وقت اندکی که داشتیم، شرایط برای میزبانی در این مجموعه ورزشی فراهم شده است.

این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا مشکلات مورد نظر AFC در ورزشگاه انقلاب کرج برطرف شده است؟ گفت: پیمانکار با جدیت رفع این نواقص را پی‌گیری کرده و هم‌اکنون مشغول کار هستند.

محمودی تصریح کرد: البته برای برگزاری یک دیدار دوستانه نیاز نیست که تمام شرایط براساس قانون وجود داشته باشد، اما تلاش ما این است که نواقص را در کم‌ترین زمان برطرف کنیم.

وی افزود: به عنوان مثال تلاش داریم تا پیش از برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و موزامبیک جایگاه خبرنگاران را برای پذیرایی از اصحاب قلم و رسانه فراهم کنیم که این مهم به طور قطع انجام می‌شود.

* پیش از بازدید مأموران AFC ورزشگاه انقلاب آماده می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان البرز متذکر شد: تمام تلاش ما این است که تا پیش از بازدید بازرسان AFC‌ در خردادماه سال جاری، نواقص مورد نظر به طور کامل برطرف شود.

محمودی تأکید کرد: بخش مهم این پروژه انجام شده و امیدواریم با حضور بازرسان AFC‌ هیچ مشکلی در ورزشگاه انقلاب کرج باقی نمانده باشد.

وی ادامه داد: خوش‌بختانه مسئولان ارشد استانی از تلاش‌های انجام شده حمایت کرده و با تخصیص اعتبارات مالی لازم، شرایط بازسازی و به‌سازی ورزشگاه انقلاب را فراهم کردند.

محمودی در پایان اظهار امیدواری کرد که ورزشگاه انقلاب کرج از این پس پذیرای دیدارهای مهم ملی و داخلی باشد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول