اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال:

شکایت باشگاه فوتبال صنعت رسیدگی می‌شود/ دریافت شکوائیه 3 صفحه‌ای

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: شکایت باشگاه فوتبال صنعت را رسیدگی می‌کنیم.

شکایت باشگاه فوتبال صنعت رسیدگی می‌شود/ دریافت شکوائیه 3 صفحه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا بهروان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز مازندران  بیان داشت: مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت ساری درباره نتایج به دست آمده در هفته پایانی و بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان اعتراض دارند.

وی افزود: مسئولان صنعت ساری اعتقاد دارد نتایج به دست آمده در برخی از مسابقات از جمله بازی دو تیم سایپا شمال و مس رفسنجان مشکوک بوده و به همین دلیل به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

بهروان بیان داشت: همچنین مسئولان باشگاه صنعت ساری درباره صدور رای ناعادلانه بازی انجام نشده صنعت ساری و ساپیا شمال که سه بر صفر به نفع سایپا شمال اعلام شد، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز شکایت کردند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران و سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون نامه اعتراض‌آمیز و سه صفحه‌ای مدیریت باشگاه صنعت ساری به فدراسیون فوتبال ارسال شده و به‌زودی کمیته انضباطی شکوائیه مسئولان صنعت را رسیدگی می‌کند.

بهروان گفت: اعتراض مسئولان باشگاه صنعت ساری به‌زودی بررسی می‌شود و فدراسیون فوتبال هم با توجه به تحقیق‌هایی که انجام می‌دهد رای منصفانه و منطقی را صادر می‌کند.

وی اعتراض را حق طبیعی باشگاه‌ها دانست و اظهار داشت: باشگاه‌هایی که از هر نظر به تیم‌های دیگر اعتراض دارند با توجه به اسناد و مدارکی که در اختیار دارند، ارسال و اعلام کنند تا به شکایت آنها رسیدگی ‌شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول