اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران:

فوتبال پیشکسوتان مازندران با حادثه همراه شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران گفت: فوتبال پیشکسوتان مازندران در مرحله نیمه نهایی با حادثه همراه شد.

فوتبال پیشکسوتان مازندران با حادثه همراه شد

حسن مریخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در تشریح این حادثه اظهار داشت: هفته یازدهم قهرمانی پیشکسوتان استان روز تلخ فوتبال مازندران بود.

وی گفت: در جریان بازی دو تیم نوشهر و فریدونکنار، علیرضا رضایی بازیکن پیشکسوت و بااخلاق فوتبال مازندران به علت عارضه قلبی در بین دو نیمه بازی فوت کرد.

مسئول کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران ادامه داد: مرحوم رضایی از بازیکنان بااخلاق فوتبال شهرستان فریدونکنار و مازندران بوده که از قبل بیماری قلبی داشت و پزشک تیم هم به وی اجازه بازی نداده بود.

مسئول کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: چهره چهار تیم صعودکننده فوتبال پیشکسوتان استان هفته آینده مشخص می‌شود.

مریخی یادآور شد: در حال حاضر 11 هفته از مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان برگزار شد و تا حدودی می‌توان پیش‌بینی کرد که چه تیم‌هایی به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

وی افزود: در جدول رده‌بندی هم‌اکنون دو تیم چمازکتی و نساجی قائمشهر از صدرنشینان دو گروه هستند و تیم‌های ساری، بهشهر، آمل و فریدونکنار هم از گزینه‌های شانس صعود به مرحله نیمه نهایی هستند.

مریخی عنوان کرد: مسابقات فوتبال قهرمانی پیشکسوتان استان با حضور 14 تیم در دو گروه شرق و غرب به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که در نهایت از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند.

مسئول کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران تیم‌های چمازکتی قائمشهر، ساری، بهشهر، جویبار، بهنمیر، گلوگاه و نکا را به عنوان تیم‌های شرکت‌کننده منطقه شرق نام برد.

این مسئول اضافه کرد: نوشهر، بابلسر، نساجی قائمشهر، آمل، بابل، فریدونکنار و امیرکلا نیز به عنوان تیم‌های منطقه غرب هستند.

وی متذکر شد: در حال حاضر که 11 هفته از این مسابقات پشت سر گذاشته شد تیم‌های چمازکتی قائمشهر و ساری به ترتیب با 28 و 22 امتیاز تیم‌های اول و دوم منطقه شرق هستند و نساجی قائمشهر و آمل نیز با 22 امتیاز به خاطر تفاضل تیم‌های اول و دوم منطقه غرب هستند.

مریخی در پایان اذعان داشت: تیم فوتبال پیشکسوتان ساری هم‌اکنون با دو بازی کمتر در منطقه شرق گروه خود پس از تیم چمازکتی قائمشهر با 22 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول