اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

انتخابات در اسلامشهر با آرامش در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر اعلام کرد: هم‌اکنون برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است.

انتخابات در اسلامشهر با آرامش در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار فارس مستقر در ستاد انتخابات اسلامشهر، غلامحسین آرام دقایقی قبل با حضور در این ستاد ضمن بازدید از مراحل مختلف برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین هدف هیئت‌های اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات در فضایی سالم و همراه با آرامش است.

وی افزود: خوش‌بختانه با تمهیدات اتخاذ شده و انجام کار شبانه‌روزی طی هفته‌های اخیر و هم‌چنین هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی و هیئت‌های نظارتی، این هدف به طور کامل محقق شده است.

* فرمانداری در انتخابات بی‌طرف است

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: همان طور که در مرحله نخست نیز تأکید کردم، مأموران هیئت‌های اجرایی، ستاد انتخابات و به طور کلی فرمانداری این شهرستان از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نخواهد کرد.

آرام گفت: فرمانداری در برگزاری انتخابات بی‌طرف است و به تمام کاندیداها احترام می‌گذارد، از سوی دیگر ملاک عمل ما قانون است و با متخلفان نیز برخورد قاطع قانونی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه شرایط برگزاری انتخابات در این حوزه چگونه است؟ گفت: به صورت لحظه‌ای اخبار تمام 275 شعبه اخذ رأی را پی‌گیری می‌کنیم.

فرماندار اسلامشهر افزود: هم‌چنین کمیته‌های بازرسی و هیئت‌های نظارتی فعال بوده و خوش‌بختانه تا این لحظه هیچ مشکلی در امر برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

آرام درباره زمان اعلام نتایج انتخابات نیز گفت: نتایج پس از شمارش به تهران ارسال خواهد شد، چرا که اسلامشهر یکی از حوزه‌های فرعی انتخابات بوده و نتایج آن باید در قالب حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اعلام گردد.

وی در پایان با اشاره به تجارب ادوار گذشته انتخابات از شهروندان اسلامشهری خواست تا زمان رأی دادن خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول