اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقرار 385 صندوق اخذ رأی

انتخابات در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران آغاز شد

خبرگزاری فارس: انتخابات تعیین دو نماینده حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران با استقرار 385 صندوق ثابت و سیار در سه شهرستان این حوزه آغاز شد.

انتخابات در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در 12 اسفندماه سال گذشته 4 نماینده حوزه‌های انتخابیه مریوان و سروآباد، قروه و دهگلان، بیجار و حسن‌آباد یاسوکند و سقز و بانه مشخص و انتخابات در حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران برای تعیین دو نماینده باقی‌مانده به دور دوم کشیده شد.

  مردم استان کردستان در 12 اسفند با مشارکتی گسترده در انتخابات ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی‌ورزند.

با وجود تبلیغات گسترده دشمنان در قالب سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های فارس و کرد زبان، مردم این استان در دور اول انتخابات 12 درصد بیشتر از انتخابات مجلس هشتم مشارکت داشتند و با این عمل ثابت کردند که حنای دشمنان دیگر برای آنها رنگی ندارد و گول یاوه‌گویی‌های دشمنان و عوامل ضدانقلاب در منطقه را نمی‌خورند.

به گزارش فارس، پیش‌بینی می‌شود امروز نیز در مرحله دوم با حضوری گسترده کار ناتمام خود در 12 اسفند را تمام کرده و علاوه بر جواب دندان‌شکنی به دشمنان، نماینده اصلح و در شأن مردم استان فرهنگی کردستان را به مجلس بفرستند.

فرماندار سنندج حرکت بر مدار اصول اخلاقی و پرهیز از کج‌روی‌ها را اولویت اصلی در برگزاری انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج دیواندره و کامیاران عنوان کرد.

ولی‌الله میرزایی‌اصل اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری سالم این مرحله از انتخابات صورت گرفته است و تمامی امکانات ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای این مهم بسیج شده است.

وی حساسیت‌های خاص مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: دشمنان نظام و بدخواهان ملت در مقاطع مختلف به ویژه در انتخابات‌های برگزار شده، تمامی توان خود را برای تخریب و ایجاد تشویش در صحت انتخابات به‌کار گرفته‌اند اما تلاش مذبوحانه آنها راه به‌جایی نبرده و ملت و نظام ایران اکنون سربلندتر از همیشه ماموریت الهی خود را به پیش می‌برند.

استان کردستان با جمعیتی معادل یک میلیون و 438 هزار نفر در قالب 10 شهرستان و 5 حوزه انتخابیه دارای شش کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که 4 نماینده آن در مرحله نخست مشخص شدند و مردم امروز دو نماینده دیگر را انتخاب خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول