اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم- 456

رشید: انتخابات مشهد در سلامت کامل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده انتخابات مشهد در سلامت کامل برگزار می‌شود.

رشید: انتخابات مشهد در سلامت کامل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت قانونی تبلیغات شاهد بودیم که تبلیغات به خوبی و با کم‌ترین تخلفی انجام شد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌رضوی افزود: البته در روزهای پایانی این مهلت قانونی شاهد بودیم که فضای شهر بیش‌تر چهره تبلیغاتی به خود گرفت و این فضا باعث حضور پرشور مردم در این مرحله می‌شود.

وی با تأکید بر استقبال گسترده مردم در ساعات آغازین رأی‌گیری خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های‌ رسیده از صندوق‌های سطح شهرستان مشهد و شهرستان کلات مردم از نخستین ساعات رأی‌گیری استقبال گسترده‌ای داشتند.

این مسئول با بیان اینکه 14 هزار و 66 نفر دست‌اندرکار برگزاری مرحله دوم انتخابات هستند، ابراز داشت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات 918 شعبه وجود دارد که از این تعداد 872 شعبه در مشهد و 46 شعبه در کلات است.

رشید در ادامه با اشاره به استقرار صندوق‌های سیار گفت: در شهرستان کلات به دلیل وجود مناطق صعب‌العبور و تعداد زیاد روستاها، صندوق‌های سیار بیش‌تر است.

وی با بیان اینکه شرکت در مرحله دوم تکمیل کننده مرحله اول است، متذکر شد: شرکت در انتخابات حق مردم و تکلیفی دینی و شرعی است و انتظار داریم که مردم از تمام حق خود استفاده کنند و به دو نفر رأی دهند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول