اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

مرحله دوم انتخابات مجلس نهم در آبادان برگزار شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: همزمان با سراسر کشور از ساعات اولیه صبح امروز، مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آبادان برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس نهم در آبادان برگزار شد

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: از ساعت 8 صبح امروز همزمان با سراسر کشور، مرحله دوم انتخابات در این منطقه با حضور مردم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این دور از انتخابات تعداد 5 هزار نفر عوامل اجرایی کار صیانت از آرای مردم را بر عهده دارند، افزود: در آبادان 142 صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات سبب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود و این مسئله در اخبار و رجزخوانی‌های آنان در رسانه‌ها کاملاً مشهود است، خاطر نشان کرد: برگزاری دور دوم انتخابات در آبادان در چارچوب قانون و ضوابط در حال انجام است.

این مسئول اضافه کرد: برآوردهای ما از مردم حضوری همه‌جانبه است زیرا در همه جای شهرستان شهروندان آبادانی را می‌بینیم که پرشور و حرارت به بحث انتخابات می‌پردازند.

ایلخاص‌زاده ادامه داد: مردم با تلاش، همت، وحدت و همدلی بسیاری از سختی‌ها را به شیرینی تبدیل کرده و اجازه نداده‌اند توطئه‌های دشمنان بر روح و جان آنان کارساز شود.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از عظیم‌ترین رخدادهای دنیا است چرا که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی معنویت و دینداری در جهان جاری شد.

فرماندار ویژه آبادان در پایان با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی اذعان داشت: به برکت انقلاب و جنگ تحمیلی، مردم ایران اسلامی ابهت غرب و شرق را شکستند و امروز قلوب ملت‌های آزادیخواه جهان به قیام و نهضت مردم ایران گرم است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول