اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

اعلام بی‌طرفی دفتر امام جمعه اردبیل در دور دوم انتخابات

خبرگزاری فارس: دفتر امام جمعه اردبیل با صدور بیانیه‌ای بی‌طرفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در انتخابات دور دوم مجلس را اعلام کرد.

اعلام بی‌طرفی دفتر امام جمعه اردبیل در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه که دقایقی پیش صادر شد آمده است:  امام جمعه اردبیل در انتخابات بی‌طرف است.

دفتر امام جمعه اردبیل در این بیانیه ضمن فرا خواندن مردم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به حضور باشکوه در دور دوم انتخابات مجلس نهم تاکید کرد که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در انتخابات کاملا بی‌طرف هستند.

در این بیانیه تاکید شده است که موضع حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی در انتخابات دور دوم مجلس در این حوزه بی‌طرفی کامل بوده و آنچه برای ایشان مهم می‌باشد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

این دفتر در بیانیه خود از مردم همیشه در صحنه منطقه خواسته است که نسبت به برخی بی‌تقوایی‌ها و شایعات هوشیار بوده و به آن توجه نکنند.

در بیانیه دفتر امام جمعه اردبیل حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم صحنه همدلی، وحدت و تعهد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بوِیژه مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین ذکر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در خطبه‌های هفته‌های قبل نماز جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات واجب شرعی است از حمایت کاندیدایی خاص اعلام بی‌طرفی کرد.

عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اول اردیبهشت سال جاری ادعای جانبداری خویش از کاندیدای خاص در مرحله دوم انتخابات را کذب محض اعلام کرده و به دو کاندیدای مرحله دوم انتخابات نیز توصیه کرده بود: با حفظ عزت و آبرو تبلیغات خود را انجام داده و توانمندی خود را مطرح کنند چرا که شایسته نیست حرکت و کار ما با گناه شروع شود چرا که هدف غایی حضور در انتخابات خدمت به مردم و امر مقدس خادمی است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول