اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک

450 نفر کار برگزاری انتخابات مرحله دوم را در زهک بر عهده دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: 450 نفر کار برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی را در شهرستان زهک بر عهده دارند.

450 نفر کار برگزاری انتخابات مرحله دوم را در زهک بر عهده دارند

 احمد دهمرده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زهک اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، مردم انقلابی زهک با حضور گسترده در ساعات اولیه آغاز اخذ رأی، جریان رأی گیری انتخابات را ادامه می‌دهند و همه زمینه‌ها برای حضور با شکوه و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم است.

وی افزود: 58 صندوق اخذ رأی در زهک فعال است که از این تعداد 13 صندوق ثابت و مابقی سیار است.

فرماندار زهک بیان کرد: شهرستان زهک بالغ بر 80 هزار نفر جمعیت دارد که در مرحله قبل بالغ بر 32 هزار نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

دهمرده اضافه کرد: امروز نیز همه شرایط در منطقه فراهم شده تا مردم بصیر و آگاه شهرستان زهک بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اعلام کنند.

وی گفت: از اوایل انقلاب تاکنون هر جا که نیاز بوده مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و غیره حضوری فعال و با شکوه داشته‌اند امروز نیز به صحنه می‌آیند تا حماسه 12 اسفند 90 را تکمیل کنند.

فرماندار زهک تصریح کرد: در مرحله نخست در حوزه انتخابیه فرعی زهک هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و تخلف انتخاباتی نیز گزارش نشد در مرحله دوم هم هیچ گزارشی از تخلف انتخاباتی اعلام نشده است.

دهمرده ادامه داد: در این مرحله هم تعداد 450 نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات همکاری دارند.

وی افزود: در دوره قبل عوامل اجرایی امانتداران خوبی بودند و باید در این مرحله حساس‌تر هم این ماموریت بزرگ را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول