اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم - 453

موحدیان: نتایج انتخابات مشهد تا صبح فردا اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: سعی داریم تا صبح شنبه نتایج انتخابات را در حوزه انتخابیه مشهد و کلات اعلام کنیم.

موحدیان: نتایج انتخابات مشهد تا صبح فردا اعلام می‌شود

حسن موحدیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اعلام نتایج انتخابات اظهار داشت: در مرحله اول شاهد تعدد کاندیدا بودیم و شمارش آراء زمان بیش‌تری را صرف کرد.

وی افزود: ولی در این مرحله از انتخابات به دلیل اینکه تنها چهار کاندیدا به رقابت می‌ پردازند، شمارش آراء زمان کم‌تری صرف می‌کند که در همین راستا سعی داریم پس از هماهنگی با هیئت نظارت و اخذ تأییدهای لازم، نتایج را تا صبح روز بعد اعلام کنیم.

فرماندار مشهد در ادامه با بیان اینکه 14 هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در حوزه مشهد و کلات هستند، خاطرنشان کرد: در مرحله اول با توجه به اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری را نیز هم‌زمان برگزار کردیم، 19 هزار و 500 نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات بودند، ولی در این مرحله 14 هزار نفر دست‌اندرکار هستند.

وی ابراز داشت: هم‌چنین در دور اول هفت نفر در سر صندوق‌ها حضور داشتند، ولی در این دوره در سر هر صندوق پنج نفر حضور دارند.

گفتنی است از مجموع پنج نماینده حوزه انتخابیه مشهد و کلات در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سه نماینده در دور نخست به مجلس راه یافتند و چهار نامزد برای انتخاب دو نماینده باقی‌ مانده با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول