اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

کار رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات در 308 شعبه در خرم‌آباد و دوره آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: هم‌زمان با سراسر کشور کار رأی‌گیری دور دوم انتخابات مجلس نهم در 308 شعبه ثابت و سیار در خرم‌آباد و دوره چگنی آغاز شد.

کار رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات در 308 شعبه در خرم‌آباد و دوره آغاز شد

مرتضی ولی‌پوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با بیان اینکه شرایط برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در این حوزه فراهم است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم مجری انتخابات هستند و در جریان برگزاری آن سهیم‌اند، در حالی که در هیچ جای دنیا مردم اختیار برگزاری انتخابات را ندارند.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار نفر در مرحله دوم انتخابات کار برگزاری این انتخابات را برعهده دارند، اظهار داشت: تمام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این مرحله از انتخابات انجام شده است.

فرماندار خرم‌آباد گفت: کار رأی‌گیری دور دوم انتخابات مجلس نهم درحوزه اصلی خرم‌آباد در 257 شعبه ثابت و سیار برگزار می‌شود.

فرماندار خرم‌آباد گفت: برای جمع‌آوری آرای مردم خرم‌آباد 150 شعبه ثابت و 107 شعبه سیار در نظر گرفته شده که افراد می‌توانند از این طریق در این انتخابات شرکت کنند.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، زمینه حضور و مشارکت گسترده و بیش از پیش مردم در صحنه انتخابات فراهم است.

ولی‌پوری اظهار داشت: حضور مردم در ساعات آغازین رأی‌گیری بسیار پرشور و گسترده است.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه خرم‌آباد، ایرج عبدی با کسب آرای لازم به عنوان منتخب اول مردم خرم‌آباد و دوره چگنی به مجلس راه یافت.

در مرحله دوم انتخابات ابراهیم آقامحمدی و محمدرضا ملکشاهی‌راد برای انتخاب نماینده دوم شهرستان با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول