اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

بیش از 6 هزار نفر بر اجرای انتخابات اصفهان نظارت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در این دوره از انتخابات بیش از 6 هزار نفر نمایندگان هیئت نظارت بر انتخابات استان اصفهان در سه حوزه انتخابیه بر حسن اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.

بیش از 6 هزار نفر بر اجرای انتخابات اصفهان نظارت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این دوره از انتخابات 6 نامزد در سه حوزه انتخابیه استان اصفهان با یکدیگر رقابت می‌کنند، اظهار داشت: در نهایت سه نفر به مجلس راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: امروز در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم با حضور گسترده در 655 شعبه اخذ رأی در شهرستان اصفهان، 118 شعبه در لنجان و 62 شعبه در  سمیرم بار دیگر توطئه‌های نظام اسلامی را خنثی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در این دوره از انتخابات بیش از 6 هزار نفر نمایندگان هیئت نظارت بر انتخابات استان اصفهان در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اصفهان، لنجان و سمیرم بر حسن اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: 4 هزار ناظر در اصفهان، 500 ناظر در سمیرم و 700 نفر در لنجان بر انتخابات مرحله دوم مجلس در استان اصفهان نظارت می‌کنند.

اسماعیلی یادآور شد: علاوه بر ناظران انتخابات 900 بازرس و سربازرس نیز در این سه حوزه انتخابیه در استان اصفهان وظیفه پاسداری و حراست از آرای مردم را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: هیئت مراقبت از انتخابات نظارت کافی بر روند اجرای انتخابات در مرحله دوم دارند، به محض اینکه کم‌ترین مشکلی پیش آید، در کم‌ترین زمان تصمیم لازم اتخاذ می‌شود.

به گزارش فارس، در مرحله نخست نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان، 17 نماینده در 16 حوزه انتخابیه استان اصفهان و یک حوزه اقلیت ارامنه جنوب کشور مجوز راه‌یابی به بهارستان را کسب کردند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول