اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت عنوان کرد

برخورد با تخلفات انتخاباتی رشت

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت با بیان اینکه کاندیداها حق تبلیغ ندارند، گفت: با هرگونه تخلفات انتخاباتی برخورد می‌شود.

برخورد با تخلفات انتخاباتی رشت

سید ولی‌الله عظمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه رشت در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به پایان یافتن تبلیغات کاندیداها، هیچ نامزد انتخاباتی حق تبلیغات ندارد و در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

وی، حضور مردم از ساعات اولیه انتخابات پای صندوق‌های رای را خوب توصیف کرد و افزود: در شهرداری رشت جمعیت خوبی برای رای دادن استقبال کردند و شرایط  برای اخذ رای مردم فراهم است.

این مسئول، ادامه داد: با تلاش عوامل اجرایی تمام شرایط برای برگزاری انتخابات در رشت مهیا است و همه آماده رای‌گیری هستند و مردم نیز پرشور در این دوره از انتخابات حضور دارند و رای خود را بر صندوق می‌اندازند.

وی، حضور بیشتر مردم در انتخابات را موجب قوی‌تر شدن مجلس دانست و از مردم رشت خواست تا آگاهانه از بین چهار نفر کاندیدا دو نفر را برای نهمین دوره مجلس انتخاب کنند.

عظمتی خاطرنشان کرد: مشکل خاصی در حوزه‌ انتخابیه شهرستان رشت وجود ندارد و انتخابات در کمال آرامش و امنیت در حال انجام است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول