اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه بروجرد:

بروجرد آماده برپایی انتخاباتی پرشور است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت: همه تجهیزات و امکانات لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب در بروجرد فراهم شده است.

بروجرد آماده برپایی انتخاباتی پرشور است

سجاد معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: 208 شعبه اخذ رأی در شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده و بیش از 4 هزار نفر کار برگزاری این انتخابات را برعهده دارند.

وی اظهار داشت: اهمیت انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی کم‌تر از دور اول نیست و مردم با حضور گسترده خود بار دیگر دشمنان را مأیوس و ناامید می‌کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد بیان کرد: ملت ایران در همه زمینه‌ها مشارکت و حضور پرشوری داشته است و این بار نیز افتخاری دیگر را به افتخارات کشور ایران اضافه می‌کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات در بروجرد در روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و مردم این شهر می‌توانند با انتخاب خود یکی دیگر از نمایندگان خود را انتخاب کنند.

شهرستان بروجرد دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، که در دور اول انتخابات علاءالدین بروجردی به عنوان نخستین نماینده بروجرد انتخاب شد و رقابت بین هادی مقدسی و بهرام بیرانوند به دور دوم کشیده شد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول