اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

حضور گسترده در انتخابات دل‌گرمی برای کشورهای اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر بار حضور مردم کشور ایران در انتخابات و عرصه‌های سیاسی سبب می‌شود کشورهای اسلامی که با استکبار در حال مبارزه هستند به امید رسیدن به چنین روزی در کار خود دل‌گرم‌تر شوند.

حضور گسترده در انتخابات دل‌گرمی برای کشورهای اسلامی است

سیدمصطفی طباطبایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات حق قانونی و شرعی هر فرد است، اظهار داشت: حکومت اسلامی ایران حکومتی مردمی است و با توجه به اینکه دشمنان همیشه درصدد هستند مردم را از انقلاب ناامید کنند بنابراین هر بار حضور مردم در صحنه سبب تقویت انقلاب و یأس دشمنان می‌شود.

وی افزود: شرکت در مرحله نخست انتخابات سبب شد برخی کشورهای اروپایی تحریم‌ علیه ایران را نپذیرند و در پذیرش غنی‌سازی از جانب کشورهای مختلف در مذاکرات 1+5 نیز مؤثر بود.

نماینده مردم اردستان در مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهور به درستی به قانون پنج ساله مجلس درباره هدفمندی یارانه‌ها عمل نکرد، این طرح با مشکل رو به ‌رو شد.

وی ادامه داد: درست عمل نکردن به قانون هدفمندی یارانه‌ها سبب شده که از نظر اقتصادی به مشکل برخورد کنیم و شاهد گرانی‌‌های ماه‌های اخیر باشیم.

طباطبایی‌نژاد رفع مشکلات گرانی را از جمله اولویت‌های مهم مجلس دانسته و تأکید کرد: بحث هدفمند کردن یارانه‌ها و رفع کمبودهای آن نیز از جمله مواردی است که مجلس آینده لازم است به آن بپردازد.

وی درباره این موضوع که دولت نیز معتقد است که مجلس همکاری لازم را با دولت برای به نتیجه رساندن طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نداشته است، بیان داشت: از دیدگاه من دولت به مصوبه دولت درباره این طرح به درستی عمل نکرده است اما قضاوت این موضوع را بهتر است برعهده مردم بگذاریم.

نماینده مردم اردستان در مجلس درباره شور انتخاباتی مرحله دوم انتخابات نیز گفت: این موضوع طبیعی است که به سبب حجم کم‌تر در مرحله دوم انتخابات شور و شوق کم‌تری را شاهد باشیم، اما مردم با ایمان و انقلابی ایران همواره با شور خالصانه در تمام صحنه‌‌های لازم حضور یافته و دین خود را به انقلاب و اسلام ادا می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول