اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل:

انتخابات ایران هزینه‌های میلیاردی استکبار را علیه ایران بر باد می‌دهد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: شکوه انتخابات در ایران و حضور آگاهانه مردم در صحنه تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های چندین ساله استکبار جهانی را بر باد می‌دهد.

انتخابات ایران هزینه‌های میلیاردی استکبار را علیه ایران بر باد می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد عصر امروز در همایش ناظران شورای نگهبان در اردبیل اظهار داشت: بعد از دستاورد شیرین حضور مردم در مرحله اول انتخابات در آستانه برگزاری مرحله دوم احساس امید و شیرینی به سازندگی کشور و اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ما بیشتر احساس می‌شود به طوری که مردم در روز 15 اردیبهشت ماه بار دیگر تو دهنی بزرگی را به هیمنه پوشالی استکبار وارد می‌کنند.

وی تصریح کرد: براساس اصل 99 قانون اساسی نظارت بر انتخابات مجلس بر عهده شورای نگهبان است که این نظارت به صورت عام و شامل تمام مراحل انتخابات است و ما نیز سعی داریم در روز جمعه با پشتکار ناظران بر صحت و سلامت انتخابات پای بفشاریم.

کاملی‌فرد خاطر نشان کرد: در 929 اخذ رأی شهری و روستایی بیش از یک هزار و 800 ناظر شورای نگهبان که آموزش و توجیهات لازم را دیده‌اند، در صحنه حاضر بوده و با دقت و عمل به وظیفه خود از سلامت و صحت انتخابات به خوبی دفاع می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: تمام کارهای برگزاری یک انتخابات بی‌دغدغه انجام شده به طوری که ملزومات انتخابات اعم از صندوق‌ها و تعرفه‌ها و دیگر نیازمندی شعب اخذ رأی امروز به متولیان امر تحویل داده شده تا روز جمعه با آغاز ساعات انتخابات بتوانند به جمع‌آوری آرای مردم بپردازند.

وی ادامه داد: ‌در هر صندوق سه تا پنج ناظر انتخاباتی به تناسب جمعیت رأی‌دهندگان حاضر می‌باشند به طوری که در صندوق‌هایی با ظرفیت یک هزار و 200 رأی یک سر ناظر و چهار ناظر کمتر از این رقم تا سقف 700 رأی چهار نفر ناظر و پایین‌تر از آن سه نفر ناظر در سر صندوق‌ها حاضر بوده و امر نظارت را انجام می‌دهند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل در ادامه سخنان خود حضور مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات را لبیک به ندای ولی امر مسلمین و خنثی کردن توطئه بدخواهان نظام توصیف کرد و بیان داشت: مردم ایران با رأی خود نمایش واقعی از اقتدار و عظمت را به رخ می‌کشند به طوری که همزمان با 33 حوزه انتخابیه در دور دوم از اولین ساعات رأی‌گیری مردم در شعب اخذ رأی حاضر شده و آرای خود را به صندوق‌ها می‌ریزند.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: از 429 صندوق شعبه اخذ رأی 220 شعبه شهری و 209 شعبه نیز روستایی است که در تلاش هستیم با نظارت کامل از آرای مردم صیانت کرده و کوچک‌ترین خدشه‌ای را به این روند وارد شده نبینیم.

تحلیلگر انتخابات افزود: نظارت شورای نگهبان در تمام مراحل انتخابات از ثبت‌نام تا اعلام نتایج و حتی بعد از آن است به طوری که به کاندیداها و طرفداران آنها توصیه‌های لازم در مورد تخلفات انتخابات و جلوگیری از هرگونه تجمع روز انتخابات یا بعد از اعلام نتایج را متذکر شده‌ایم.

کاملی‌فرد هرگونه دخالت در نوشتن آرا، توصیه به دیگران برای رأی دادن به کاندیدای خاص، خرید و فروش آرا، رأی دادن با شناسنامه جعلی یا شناسنامه دیگران، رأی دادن بیش از یک بار و اختلال در روند انتخابات و ایجاد رعب و وحشت در فضای رأی‌گیری و یا استفاده از عناوین جعلی را در امر دخالت انتخابات از موارد تخلفاتی و جرایم انتخاباتی یاد کرد.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول