اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تبریز:

هیجان انتخاباتی در روستاهای تبریز به اوج رسیده است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تبریز با اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی در روستاهای این شهرستان، فضای انتخاباتی در این روستاها را جدی و رقابتی توصیف کرد.

هیجان انتخاباتی در روستاهای تبریز به اوج رسیده است

ایوب دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: همانند دور اول انتخابات، فضای تبلیغاتی و تب و تاب انتخاباتی در روستاهای شهرستان تبریز بسیار رقابتی است و کاندیداها و نمایندگان آنها در این مدت نهایت تلاش خود را برای معرفی خود و توانمندی ها و برنامه‌هایشان به اهالی این روستاها به کار بسته‌اند.

دهقان با اشاره به فضای تبلیغاتی در روستاها گفت: سیستم تبلیغاتی در روستاها بیشتر برپایه صحبت و تبادل نظر به شکل حضوری استوار است و در مدت تبلیغات انتخاباتی، مساجد و حسینیه‌های روستاها به شکل پی در پی میزبان کاندیداهای راه یافته به دور دوم و یا نمایندگان آنها بودند تا در مورد طرح و برنامه‌هایشان به ویژه در زمینه روستاها و روستاییان توضیحاتی ارائه دهند.

به گفته وی، در مرحله اول انتخابات در تمام 58 روستای این شهرستان شاهد رقابتی تنگاتنگ بودیم و مردم با دقت و حساسیت خاصی پیگیر امور انتخابات بودند.

دهقان افزود: در بیشتر این روستاها دو یا سه صندوق اخذ رای برای مرحله اول پیش‌بینی شده بود و برای مرحله دوم هم همین تعداد صندوق رای بدون تغییر آماده دریافت آرای مردم خواهند بود.

بخشدار مرکزی تبریز، اعضای هیئت های اجرایی و نظارتی تمام صندوق‌ها را همان اعضای مرحله اول معرفی کرد و افزود: این افراد با سمت‌های مختلف دست‌اندرکار اخذ رای و نظارت بر صحت انتخابات در روستاهای شهرستان تبریز هستند.

انتخاب سه نماینده مجلس در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر به مرحله دوم انتخابات موکول شده است و مردم این حوزه انتخابیه روز جمعه 15 اردیبهشت ماه به صورت همزمان با سایر حوزه‌هایی که انتخاب نمایندگان مردم آنها به دور دوم موکول شده است برای انتخاب نمایندگان خود پای صندوق‌های رای می‌روند. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول