اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه و دانشگاه‌های اردبیل:

حیات جاودانه نظام اسلامی را انتخابات تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: مدرس حوزه و دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: حیات جاودانه نظام اسلامی را انتخابات تضمین می‌کند.

حیات جاودانه نظام اسلامی را انتخابات تضمین می‌کند

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: در دور اول شاهد مشارکت 71 درصدی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم که این خود ثمرات و نتایج مثبت و شیرینی به دنبال داشته که موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات 1+5 و عقب‌نشینی دشمن از مواضع خصمانه را از جمله این موارد برشمرد.

وی تصریح کرد: برای اولین بار بعد از 10 سال مذاکرات هسته‌ای استکبار حق ایران را در بحث غنی‌سازی هسته‌ای به رسمیت شناخت و برای اولین بار مذاکرات بدون مطرح شدن حق ویژه از سوی نظام استکباری و دیکتاتوری با روند مناسب پیگیری شد که امیدواریم با تکمیل حضور مردم در مرحله دوم، مذاکرات سوم خرداد نیز ماحصل شیرین‌تر پیدا کند.

کاملی‌فرد در ادامه سخنان خود مردم را به انتخاب کاندیدای اصلح، بصیر، متدین و گزینش نیروهای انقلابی دعوت کرد و افزود: انتخابات به مانند خونی است که در رگ نظام و انقلاب پمپاژ می‌شود و دشمن با تحریم و تهدید قصد دارد این خون را بگیرد و یا در تزریق آن به پیکره نظام اختلال ایجاد کند که در این زمینه شایسته است حضور مردم به تمام این تهدیدات پایان داده و دشمن را وادار به خضوع و خشوع در برابر عظمت ملت ایران کند.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: انتخابات در عرصه نظام مردم‌سالاری دینی ما نقش بارز و تعیین‌کننده‌ای در به نمایش گذاشتن اراده ملی و تعیین سرنوشت مردم دارد به طوری که اگر نمایندگانی برخاسته از فهم ملت در مجلس حاضر شوند و به تقوا و التزام عملی به نظام اسلامی، اخلاص و تیزبینی مجهز باشند به یقین اسباب سرافکندگی دشمنان را فراهم می‌آورند.

کارشناس مسایل سیاسی گفت: این نمایندگان مجلس هستند که با درک واقعیت‌ها و شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای با حق قانون‌گذاری خود برای جامعه مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه‌جانبه را هموار می‌کنند.

کاملی‌فرد برگزاری مرحله دوم انتخابات را فرصتی مجدد برای اهالی اردبیل اعلام کرد که با در نظر گرفتن تمام شاخصه‌های دو نامزد یکی از آنها را راهی خانه ملت کنند تا از حق ملت و حقوق اجتماعی آنها دفاع کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه‌های اردبیل اضافه کرد: در مرحله دوم با توجه به رقابت دو نامزد انتخاب فرد اصلح بسیار راحت و آسان است و با کمی دقت می‌توان با پی بردن به سلامت نفس، صداقت، بصیرت و تیزبینی و نظم و نظام اجتماعی بهترین فرد را راهی مجلس کرد.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول