اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی حوزه علمیه کشور:

حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها تقویت می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی حوزه علمیه کشور گفت: تقویت حوزه‌های علمیه شهرستان‌های مختلف از اولویت‌های حوزه علمیه کشور محسوب می‌شود.

حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها تقویت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله عبدالکریم فرهانی پنج‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد:حوزه علمیه کشور در راستای ایجاد زمینه برای پذیرش طلاب بیشتر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و به این امر اهتمام دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که باید در نقشه توسعه آینده حوزه، حوزه‌های علمیه ظرفیت‌ پاسخگویی به سئوالات جهان بشریت را داشته باشد، افزود: به همین منظور طلاب بیشتری در حوزه‌های علمیه پذیرش می‌شوند.

معاون آموزشی حوزه علمیه کشور اصلاح متون آزمایشی حوزه‌های علمیه را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: تقسیم نظام آموزشی حوزه‌های علمیه به دوره‌های سیکل، دیپلم و سطوح بالاتر از دیگر برنامه‌های حوزه علمیه کشور است.

وی فعالیت حوزه علمیه استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تشکیل شورای حوزه علمیه استان اقدامات مطلوبی در زمینه‌های مختلف در حال پیگیری است.

آیت‌الله فرهانی تشکیل حلقه‌های صالحین را از برنامه‌های موثر در راستای ارائه آثار شهید مطهری به نسل جوان عنوان کرد و افزود: با تشکیل این حلقه‌ها اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری به نحو مطلوبی به جامعه عرضه می‌شود.

وی ارتباط تنگاتنگ شهید مطهری با استادان خود را از دلایل الگو شدن وی دانست و گفت: طهارت شهید مطهری به وی ارزش خاصی بخشیده است.

معاون آموزشی حوزه علمیه کشور بصیرت و علم به روز داشتن را از دیگر خصوصیات شهید مطهری عنوان کرد و گفت: این خصوصیات از وی معلمی به روز و شخصیتی تاثیر گذار در جامعه ساخت.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول