اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

حوزه‌های علمیه در محور فعالیت‌‌های فرهنگی قرار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: حوزه‌های علمیه در محور فعالیت‌‌های فرهنگی کشور قرار دارد.

حوزه‌های علمیه در محور فعالیت‌‌های فرهنگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان زنجان اظهار کرد: انجام خدمات ماندگار در زمینه مسائل فرهنگی یکی از مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان اجرایی امر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه در محور فعالیت‌های فرهنگی قرار دارند، اضافه کرد: در استان زنجان که نیاز به انجام اقدامی در این زمینه بوده فعالیت‌های لازم صورت گرفته است.

استاندار زنجان در ادامه با مثبت ارزیابی کردن تفویض اختیارات حوزه‌های علمیه به استان‌ها افزود: این امر موجب فعالیت بیشتر حوزه‌های علمیه در استان‌های مختلف می‌شود.

وی با اشاره به برخی از اقدامات زیرساختی صورت گرفته در زمینه حوزه‌های علمیه اضافه کرد: در حال حاضر توسعه حوزه‌های علمیه از نظر کیفی و کمی در استان‌های مختلف مطلوب است.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه و افزایش فعالیت در این مراکز یکی از محورهای توسعه فرهنگی محسوب می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه در استان زنجان در این زمینه فعالیت مناسب و مطلوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه رسیدگی به امور مساجد و انجام کارهای دینی در استان اضافه کرد: انجام کارهای دینی و فرهنگی فقط در استان زنجان نبوده بلکه در کل کشور در این زمینه فعالیت مطلوبی صورت گرفته است.

استاندار زنجان اظهار کرد: پس از آغاز به کار دولت نهم و دهم کارهای بی‌سابقه‌ای در زمینه فعالیت حوزه‌های علمیه و همچنین انجام امور دینی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ایجاد ظرفیت و فرصت لازم به منظور فعالیت‌های دینی و فرهنگی و همچنین فعالیت حوزه‌های علمیه اضافه کرد: باید از ظرفیت به دست آمده در این زمینه نهایت استفاده به عمل آید.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول