اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران:

هم‌اندیشی پژوهشگران برتر حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: دومین هم‌اندیشی پژوهشگران برتر حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی پژوهشگران برتر حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، سیدحسین اسحاقی اظهار داشت: پس از برگزاری نخستین هم‌اندیشی پژوهشگران برتر که به صورتی محدود در اسفند ماه 89 برگزار شد، با شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران از امسال هم‌اندیشی پژوهشگران برتر به صورت تخصصی برگزار خواهد شد و به همین منظور دومین هم‌اندیشی با موضوع قرآن پژوهشی برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این هم‌اندیشی را چهارشنبه و پنجشنبه 30 و 31 فروردین‌ماه و مکان آن را اردوگاه فاطمه الزهرا(س) قم ذکر کرد و افزود: در این هم‌اندیشی از شخصیت‌های قرآنی کشور بهره خواهیم برد.

مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران کشور اضافه کرد: در هم‌اندیشی پژوهشگران برتر حوزه‌های علمیه خواهران از اندیشوران قرآنی «شورای توسعه فرهنگ قرآنی» و «مرکز تحقیقات قرآن کریم المهدی (عج)» به نحو مطلوب استفاده خواهد شد.

وی یادآور شد: در این هم‌اندیشی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی پیرامون شیوه‌های نوین مطالعات قرآنی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رستم‌نژاد پیرامون شیوه تحقیق در روایات تفسیری فریقین(مقارن)، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی پیرامون شیوه تحقیق و نقد در مباحث «مستشرقان و قرآن»، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور پیرامون شیوه تحقیق در تفسیر به ترتیب نزول و حجت‌الاسلام  والمسلمین قرائتی در ارتباط با سهم تجربه در تحقیقات قرآنی به ارائه بحث خواهند پرداخت.

اسحاقی اهداف برگزاری این هم‌اندیشی را شامل تقویت خودباوری علمی، هدایت و جهت‌دهی پژوهشگران برتر به منظور نیل به پژوهش‌های تخصصی قرآنی، آشنایی پژوهشگران با موضوع‌شناسی و روش‌های علمی، تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی برای حرکت به سوی پژوهش‌های کاربردی و مشارکتی، حمایت مادی و معنوی از پژوهشگران در راه رشد و توسعه امور پژوهشی، بهره‌برداری از ایده‌ها و اندیشه‌های پژوهشگران برتر در بهبود وضعیت پژوهشی و برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری پژوهشگران برتر در مجمع فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران برشمرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول