اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان بوشهر:

پذیرش حوزه‌های علمیه تا هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان بوشهر گفت: پذیرش حوزه‌های علمیه برادران استان بوشهر تا هشتم اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

پذیرش حوزه‌های علمیه تا هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام رضا خدری صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: پس از پایان زمان پذیرش، آزمون حوزه‌های علمیه نیز بیست و دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر مردم اطلاع چندانی از فعالیت‌های حوزه‌های علمیه ندارند رسانه‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند و انتظار است با اطلاع‌رسانی از نحوه پذیرش حوزه‌های علمیه، شاهد حضور جوانان در حوزه‌های علمیه باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان بوشهر با اشاره به ثبت‌نام در دو مقطع دیپلم و راهنمایی اضافه کرد: با توجه به کمبود روحانی و امام جماعت در مساجد شهرهای مختلف بنابراین تربیت طلبه و روحانی در حوزه‌ها یک ضرورت است.

خدری گفت: تلاش‌های ما برای ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت‌های حوزه‌های علمیه است و در این زمینه نیازمند حمایت مردم و مسئولان هستیم.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه مجازی در بوشهر نداریم و فعالیت‌های مجازی ما در حد اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های فناوری اطلاعات است.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های معاونت آموزش و تهذیب و تبلیغ گفت: این دو معاونت محتوایی بوده و برای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های حوزه علمیه برادران فعالیت می‌کنند.

خدری بیان داشت: هدف نخست ما در حوزه‌ها این است که بخش معنوی و هدایت جامعه را پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه در معاونت تهذیب و تبلیغ اقدامات خوبی انجام شده است خاطر نشان کرد: تلاش‌های ما در ابعاد کمی و کیفی به صورت همسان در حال انجام است و تلاش می‌کنیم علاوه بر کمیت، کیفیت فعالیت‌های حوزه‌های علمیه را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول