اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

سرنوشت بشریت به انقلاب اسلامی گره خورده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آبیک گفت: سرنوشت بشریت به انقلاب اسلامی گره خورده که نقش امام(ره) در این موضوع نقشی کلیدی است.

سرنوشت بشریت به انقلاب اسلامی گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا اسفندیاری عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل د‌ر معماری انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیل داشته و برای قرار گرفتن بشریت در مسیر رشد وتعالی، انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کردند.

وی افزود: عظمت، مجد و بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در افراد جامعه به ویژه نسل جوان تأثیر بسزایی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک ادامه داد: مسئولان سال گذشته خالصانه تمام توانمندی‌های خود را در طبق اخلاص گذاشتند که امیدواریم امسال با همدلی و همکاری بیشتر، زائران را به مرقد امام راحل اعزام کنیم.

این مسئول از اعزام دو هزار و 800 نفر از مردم شهرستان آبیک به مرقد امام راحل خبر داد و گفت: اعزام زائران، برگزاری مراسم ارتحال امام، اجرای برنامه‌های فرهنگی و استقبال از زائرین سایر استان‌ها از محورهای دستور کار ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) قرار دارد.

اسفندیاری تصریح کرد: مراسم گرامیداشت ارتحال امام(ره) و گرامیداشت شهدای 15 خرداد در روستاهای چناسک، زیاران، قشلاق، کوندج، انجیلاق وزرجه بستان بخش مرکزی ونودوز، حاجی‌تپه، خطایان، خرم پشته و هزار جلفا بخش بشاریات و نیز شهرهای آبیک و خاکعلی برگزار می‌شود.

اسفندیاری بر حضور پررنگ روحانیون د‌ر کاروان‌های زیارتی مرقد امام(ره) تأکید کرد و افزود: سال گذشته روحانیون حضوری کم‌رنگی داشتند که با توجه به پیشتاز بودن روحانیون در نهضت خمینی کبیر، می‌طلبد که امسال حضوری پر‌رنگ‌تر و فعالی داشته باشند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول