اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند:

هدف دشمنان جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند گفت: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفتند تا این نظام و انقلاب را مصادره کنند و شکست دهند، اما نتوانستند.

هدف دشمنان جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی است

 حجت‌الاسلام علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با اشاره به 12 اردیبهشت سالروز شهادت علامه مطهری اظهار داشت: 12 اردیبهشت ماه مصادف با سی و سومین سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه است.

وی خاطر نشان کرد: توجه به حوزه فعالیت‌های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و همچنین تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگزاران عرصه‌های تعلیم و تربیت و زنده کردن اندیشه‌های تربیتی و دینی استاد شهید و آشنایی هرچه بیشتر با این بزرگوار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند افزود: اگر نگاهی به دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی کنیم، می‌بینیم دشمنان با بسیج تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته تمام توان خود را به کار گرفتند تا این نظام و انقلاب را مصادره کنند و شکست دهند، اما نتوانستند.

جعفری گفت: در اوایل انقلاب از کم‌ترین امکانات نظامی بی‌بهره بودیم، اما سلاح ایمان فرزندان روح‌الله بود که دست اجانب و دشمنان را از این کشور قطع کرد و قدرت معنویت  فرزندان این ملت بود که این انقلاب و نظام را نگه داشت.

وی ابراز داشت: هر روز بر عزت و افتخار این نظام و انقلاب و ولایت فقیه افزوده می‌شود و امروز بالاترین قدرت، قدرت معنویت است که به انسان آبرو و عزت می‌دهد، این سلاح بود که ما را پیروز کرد و برنده‌تر از همه تجهیزاتی است که دشمنان طی سه دهه انقلاب علیه ما به کار گرفتند.

جعفری با اشاره به فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم عنوان کرد: از 9 لغایت 15 اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم نامگذاری شده است که به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود.

وی اذعان داشت: برگزاری نشست حکمت مطهر با حضور مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی، دیدار با امام جمعه شهرستان زرند، برپایی نشست‌های مختلف فرهنگی، سیاسی با موضوع تبیین اندیشه‌های شهید مطهری و جایگاه تعلیم و تربیت، تجلیل از مربیان و هادیان برتر در سال 90 از برنامه‌هایی است که طی هفته عقیدتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول