اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه:

انقلاب اسلامی با قرآن در دنیا غوغا کرده است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه گفت: امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نیز جا پای پیامبران گذاشت و انقلابی بر پا کرد که امروز توسط قرآن در دنیا غوغا کرده است.

انقلاب اسلامی با قرآن در دنیا غوغا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسین نژاد‌سلیم شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت روز معلم اظهار داشت: قرآن کریم معجزه پیامبر اکرم(ص) پایدار است و هیچ پیامبری مانند پیامبر اکرم(ص) انقلاب‌ها برپا نکرد، انقلابی فرهنگی،علمی، اجتماعی و... که مردگان جهل را با نیروی علم بیدار کرد.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) که معلم ثانی بعد از پروردگار است، به وسیله قرآن کریم افرادی را تربیت کرد و ابرقدرت‌ها را شکست داد.

این استاد دانشگاه ابراز داشت: امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نیز جا پای پیامبران گذاشت و انقلابی بر پا کرد که امروز توسط قرآن در دنیا غوغا کرده است.

نژاد سلیم با بیان اینکه خداوند در قرآن به پیامبر(ص) می‌فرماید که دعا کن «خداوندا دانش ما را افزون کن»، بیانگر اهمیت علم و دانش است، تصریح کرد: در سایه قرآن انسان‌های جاودانه پیدا شدند که فرهنگ اسلامی ایرانی را برپا کردند و انقلاب اسلامی ما کار انبیا را انجام داد.

به گزارش فارس در این آیین از فعالیت‌های اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اهدای لوح یادبود و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول