اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

توطئه‌های داخلی نیازمند بصیرت بالاست

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: مردم توطئه‌های دشمنان خارجی را شناخته و در برابر آن‌ها منسجم‌تر می‌شوند اما در برابر توطئه‌های داخلی نیازمند بصیرت سیاسی هستند.

توطئه‌های داخلی نیازمند بصیرت بالاست

حسین صادق‌عابدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرامه اظهار داشت: 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اما هر روز دشمنان توطئه‌های جدیدی را علیه ایران تدارک می‌بینند و بعد از جنگ تحمیلی مردم و مسئولان فکر می‌کردند دشمنان با  ناکامی‌های خود از دشمنی با ایران دست برمی‌دارند اما فتنه 88 مشخص کرد آن‌ها در داخل و خارج از کشور به صورت آشکار و پنهان توطئه می‌کنند.

مقام ارشد استانداری فارس افزود: برخی از کسانی که امروز علیه ولایت برخاسته‌اند روزی خود از طلائه‌داران ولایت و از حامیان اصلی مردم و شهدا بودند که این امر نیاز جامعه را به معرفت و بصیرت سیاسی بیشتر می‌کند.

استاندار فارس با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نقش مهمی در شناساندن دشمنان داخلی و بالا بردن بصیرت سیاسی مردم دارند اضافه کرد: امروز برخی افراد بعد از 34 سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی بحث مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا افرادی که در داخل کشور علیه نظام توطئه‌چینی می‌کنند بسیار بدتر از دشمنان خارجی به نظام ضربه می‌زنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: انقلاب اسلامی در شرایط حساسی است و هرچه رو به جلو و پیشرفت حرکت می‌کند دشمنان انقلاب نیز بیشتر می‌شوند که در این راستا برخی افراد منفعت‌طلب به دلیل منافع خود از گفتمان امام (ره) سرپیچی کرده و با خدمات رفاهی دولت خدمتگزار و عدالت‌محور نهم و دهم مخالفت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات و عدم انتخاب برخی کاندیداها و رای دادن به عده‌ای دیگر پیام خود را با بصیرت سیاسی منتقل کردند.

صادق‌عابدین ابراز داشت: وظیفه ما در قبال شهدا و ایثارگرانی که با شجاعت در برابر توطئه‌ها ایستادگی کردند، حمایت جدی از انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری است.

استاندار فارس با بیان اینکه برای موفق نشدن دشمنان در توطئه‌ها باید به توصیه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم، خاطرنشان کرد: برخی قصد اختلال و ایجاد مشکل در محقق شدن شعار سال جاری را دارند که امیدواریم اتفاقات شهرستان کوار برای آنان درس عبرت باشد.

مقام ارشد استان فارس افزود: ممکن است شاهد افرایش تحریم‌ها و جلوگیری از ورود برخی اقلام باشیم که در این راستا باید به توان خود تکیه کرده و با حمایت از تولید ملی مشکلات را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید ملی باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول