اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم:

طلاب جوان مجهز به بال‏های تعهد و بصیرت باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: طلاب جوان باید مجهز به دو بال تعهد و بصیرت باشند و همواره خود را آماده نگه دارند.

طلاب جوان مجهز به بال‏های تعهد و بصیرت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی صبح امروز در گردهمایی طلاب شهر سرخه که با حضور امام جمعه سرخه و طلاب و روحانیان مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) این شهر برگزار شد، افزود: طلاب و روحانیان باید برای پاسخ‌گویی به شبهات و تعمیق باورهای جوانان و سایر اقشار جامعه مجهز به تعهد و تخصص باشند.

وی بیان داشت: سرباز امام زمان(عج) باید همیشه آماده باشد و در زمان حضور نداشتن فیزیکی امام زمان(عج) با اطاعت از ولی‏فقیه به عنوان جانشین بر حق امام زمان(عج)، اطاعت‏پذیری خود را نشان دهد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: یک طلبه نمی‏تواند مخصوص خودش باشد، بلکه او به عنوان یک ناجی، متعلق به آحاد جامعه است و باید برای نجات جامعه تلاش وافری از خویش نشان دهد.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان نیز در این نشست به بیان شرح وظایف بسیج طلاب پرداخت و گفت: به عنوان الگوی سایر اقشار بسیجی باید با بصیرت کامل در تمام صحنه‏ها حضور داشته باشد.

به گزارش فارس، امام جمعه موقت سمنان نیز در نخستین گردهمایی عقیدتی پایوران و سربازان تیپ 12 حضرت قائم(عج) در سال 1391 که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: باید در مسیر پیروی از ولایت‌فقیه ثابت قدم و استوار بود و این ثبات قدم جز در پرتو بندگی خدا و اولیایش حاصل نمی‏شود.

حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس یکی از ویژگی‏های بارز حضرت زهرا(س) را دفاع از ولایت عنوان کرد.

وی بندگی برای خدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ولایی را لازم دانست و گفت: همگی باید تلاش کنیم عنصر ولایی بودن و ولایی ماندن را در خود پرورش دهیم.

امام جمعه موقت سمنان در خصوص شعار سال 91 که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: اگر می‏خواهیم به عزت و اقتدار دست یابیم، باید شعار امام خامنه‏ای را در سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و بدان عمل کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول