اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون تبلیغات فیروزان:

بصیرت عامل شناخت عمق دین است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون تبلیغات اسلامی شهر فیروزان گفت: بصیرت موجب شناخت عمق اهداف والای دین مبین اسلام می‌شود.

بصیرت عامل شناخت عمق دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند حجت‌الاسلام حسین گروسی ظهر امروز پنج‌شنبه در همایش بانوی بصیرت شهر فیروزان، اظهار کرد: دین مبین اسلام همواره دارای ریشه و اصالتی خاص و اثرگذار است که برای همه افراد، سنین و هم‌نژادها حرف‌های تازه و دلنشین دارد بنابراین بدون داشتن بصیرت نمی‌توان به عمق اهداف والای دین اسلام و عمق شخصیت افرادی و گوهرهایی همچون پیامبر بزرگ اسلام(ص)، حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) پی برد.

وی افزود: اگر نسل جوان امروز را با آرمان‌ها و مفاهیم آسمانی و نعمت ولایت و امامت به درستی آشنا کنیم مطمئناً شیرین‌ترین و جذاب‌ترین ادیان همان دین اسلام خواهد بود و در این زمان است که می‌توانیم همه دسیسه‌ها، ترفندها و نقشه‌های شوم و خطرناک دشمنان را که برای به انحراف کشانیدن نسل جوان است را خنثی کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه قم نیز در این همایش گفت: فاطمه زهرا (س) با توجه به سن پایین توانست با بصیرت بالا ضمن حمایت از ولی ‌فقیه زمان خویش درس ایثار و دلدادگی را به بشریت بیاموزد.

حجت الاسلام محمد حسینی‌بیان به  دلیل دشمنی و کینه دشمنان بعد از رحلت رسول اکرم (ص) اشاره کرد و ابراز داشت: دنیاپرستی، پیروی از امیال نفسانی و شیطانی، اسیر زرق و برق شدن و مقام پرستی از عمده دلایلی بود که موجب شد تا برخی سلاله برحق رسول الله (ص) را تنها بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز وظیفه همه ما به ویژه خواهران و برادران جوان را خطیرتر کرده است تقویت بصیرت همراه با ولایتمداری و زمان شناسی است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول