اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده:

بصیرت ویژگی‌ معلمان است

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده گفت: یکی از ویژگی‌های معلمان داشتن بصیرت است که این مهم سبب می‌شود ارتباط بسیار مطلوب و خوبی با دانش‌آموزان برقرار کنند.

بصیرت ویژگی‌ معلمان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از نقده حسین یوسفی در جلسه شورای آموزش و پرورش نقده اظهار داشت: تکریم و تجلیل از مقام معلم وظیفه‌ای همگانی است که مدیران شهرستان برای گرامیداشت آن باید از هرگونه تلاشی دریغ نکنند.

وی افزود: در راستای تربیت دینی دانش‌آموزان، ارتقای تعامل بین روحانیان و نهاد آموزش و پرورش ضروری است.

به گفته این مسئول آموزش و پرورش بهترین مکان برای شناساندن شخصیت بزرگ شهید مطهری و آثار ارزشمند وی به معلمان و دانش‌آموزان است.

وی بر معرفی و ارائه هر چه بهتر آثار گرانبهای شهید مطهری به آحاد مردم تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود تا ابعاد مختلف شخصیت والای شهید مطهری به همگان به‌ویژه نسل جوان معرفی شود و به گفته این مسئول در اسلام همانقدر که علم ارزش دارد، معلم هم ارزش و احترام دارد، چرا که تعلیم و تعلم وابسته به وجود معلم است و انتخاب روز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم، تجلیل از شخصیتی است که یک عمر با تقوی کار تعلیم و تعلم را انجام داد.

یوسفی در ادامه این جلسه با اشاره به تشکیل مجمع خیران مدرسه‌ساز در نقده از تمام کسانی که مایل به انجام کار خیر در این زمینه هستند خواست تا با این نهاد مردمی نهایت همکاری را به منظور دستیابی به پیشرفت و توسعه مدارس و آموزش شهری و روستایی داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش نقده نیز گفت: هیئت داوران تشکیل شده از 11 نفر با بررسی 200 پرونده رسیده به این ستاد در گروه‌های 27 گانه، 30 پرونده را در زمینه انتخاب معلم نمونه به اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی معرفی کرده‌اند.

احیا نوروزی، اظهار داشت: از این تعداد 12 نفر به عنوان دبیر نمونه استانی انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: برپایی اردوی یک روزه ویژه فرهنگیان، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اهدای خون توسط فرهنگیان، برگزاری مسابقات انشاءنویسی و روزنامه‌دیواری با موضوع معلم و برگزاری همایش پیاده‌روی از جمله برنامه‌های اجرا شده در نقده به مناسبت گرامیداشت هفته معلم است.

به گفته این مسئول 125 کلاس درس هوشمند در این شهرستان وجود دارد لذا ضروری است تمام مدیران نهادهای دولتی بر اساس مصوبه وزارت آموزش و پرورش در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول