اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی:

زنان با بصیرت برابر هجمه‌های فرهنگی ایستادگی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی گفت: زنان باید همچون سال‌های دفاع مقدس با بصیرت در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

زنان با بصیرت برابر هجمه‌های فرهنگی ایستادگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان یکشنبه شب در دیدار با بانوان بسیجی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس آذربایجان غربی اظهار داشت: زنان در دفاع مقدس تلاش و رشادت‌های فراوانی از خود نشان دادند و اگر سرود جنگ را زنان در آن زمان نمی‌سرودند، غیور مردان دلاور نیز جرأت و جسارت لازم و کافی را برای ادامه مسیر در خود نمی‌یافتند.

وی افزود: زنان در همه مراحل سخت و دشوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم از پیروزی انقلاب، سال‌های دفاع مقدس نقش به‌سزایی داشته‌اند و امروز هم در عرصه‌های مختلف اجتماعی نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

دهقان اضافه کرد: امروزه جنگ با تغییر ماهیت خود از حالت نظامی به نرم همچنان ادامه دارد و لازم است زنان اجازه ندهند دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات سوء فرهنگی ماهیت اسلامی ایران را خدشه‌دار کنند.

این مسئول با بیان اینکه خواهران باید با استفاده از دستاوردهای بزرگ و معنوی هشت سال دفاع مقدس از انقلاب مقدس اسلامی حراست و پاسبانی کنند، تصریح کرد: اکنون رسالت سنگین و خطیری بر دوش زنان برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بانوان و خانواده‌های ایثارگران در دو جبهه که یکی فراهم کردن زمینه‌های حضور همسران در خط مقدم و دیگری فعالیت در پشت جبهه‌هاست، نقش تاثیرگذار و بی‌نظیری در تاریخ انقلاب اسلامی به جای گذاشته‌اند و این نقش بسیار پررنگ است.

به گفته دهقان به برکت انقلاب اسلامی زنان ایران با خودباوری توانسته‌اند بسیاری از مدارج علمی و ورزشی را طی و در بیشتر عرصه‌ها افتخارآفرین باشند.

وی با بیان اینکه زنان یکی از پشتیبانان اصلی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بودند، گفت: بر همین اساس لازم است تا زنان نیز همچون سال‌های دفاع مقدس با بینش و بصیرت لازم در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

شمامه لنبرانی مادر شهید فلاح و گلابتون دلیری از بانوان ایثارگر آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس از این دوران به عنوان سرمایه اخروی یاد کرده و بر ادامه راه شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کردند. در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از زحمات این بانوان تجلیل شد.

انتهای پیام/و۱۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول