اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی وزیر بهداشت:

زیرساخت دانشجویی برای جشنواره‌های پزشکی تقویت شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: زیرساخت‌های دانشجویی برای جشنواره‌های آموزش پزشکی باید تقویت شود.

زیرساخت دانشجویی برای جشنواره‌های پزشکی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی محققی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ارائه گزارش در مورد نحوه برگزاری همایش و جشنواره اظهار داشت: انتشارت مقاله‌ها و دستاوردهای علمی جشنواره ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: اسنادی علمی که در این جشنواره منتشر می‌شود برای جشنواره‌های بعدی ملاک قرار گیرد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت و درمان و آموزش علوم پزشکی ‌تاکید کرد: زیرساخت‌های این همایش تقویت شود و برنامه‌ریزی مناسبی برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره‌های بعدی فراهم شود.

وی خواستار تقویت زیرساخت‌های جشنواره دانشجویی شد و تاکید کرد: برای فعالیت‌های علمی در جشنواره نیز اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شود.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه باید ظرفیت برگزاری جشنواره شهید مطهری را افزایش دهیم، یادآور شد: این جشنواره قابل رقابت با سایر جشنواره‌های بزرگ است.

وی با بیان اینکه نشست‌های حاشیه‌ای این جشنواره‌ها باید تقویت شود، گفت: نشست‌های علمی حاشیه جشنواره نیز مورد تاکید است و ظرفیت‌های علمی جشنواره نیز باید تقویت شود.

محققی با اشاره به تاثیرگذاری پوسترهای ارائه شده در این جشنواره یادآور شد: زمینه‌ای در جشنواره‌های بعدی فراهم شود تا تعداد پوسترهای قابل ارائه بیشتر شود.

وی به برگزاری نمایشگاه علمی در کنار جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: زمان برپایی نمایشگاه‌های علمی باید متناسب با اوقات فراغت شرکت‌کنندگان در همایش باشد.

محققی در پایان خواستار بهره‌برداری از اساتید غیرپزشکی در این جشنواره‌ها و همایش شد و اذعان داشت: از اساتید و شخصیت‌های میانبخشی که دارای اعتبار اجتماعی در بین مردم هستند بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول