اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت علوم خبر داد

افزایش 3 برابری بودجه هزینه‌ای دانشکده دامپزشکی آمل

خبرگزاری فارس: معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بودجه هزینه‌ای دانشکده دامپزشکی آمل برای سال جدید سه برابر افزایش یافت.

افزایش 3 برابری بودجه هزینه‌ای دانشکده دامپزشکی آمل

علی‌اکبر متکان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل ابراز داشت: بودجه هزینه‌ای دانشکده دامپزشکی آمل برای سال جدید سه برابر افزایش یافت.

وی افزود: از نظر وزارت علوم ساخت دانشکده دامپزشکی مشکلی وجود ندارد زیرا این پروژه هم‌اکنون دارای ردیف اعتباری است و امسال با افزایش بودجه روبه‌رو خواهد بود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه برای یک ساختمان مجوز ماده 215 در نظر گرفته شد، یادآور شد: حتی برای شروع عملیات نیز وزارت علوم و تحقیقات مشکلی ندارد و به اندازه کافی اعتبار برای شروع آن موجود است اما مشکل اصلی آن زمین است.

متکان با اعلام اینکه هنوز تصمیم قطعی برای زمین آن انجام نگرفته و تنها زمین پیشنهادی برای این امر مهم چند هزار متر از منطقه اسپه‌کلا است، ابراز داشت: به نظر من آن منطقه برای توسعه فضای آموزشی مناسب نیست، زیرا هم منطقه با ترافیک سنگین مواجه است و دیگر اینکه دانشگاه‌ها امروزه باید در مکان‌هایی قرار گیرند که در آینده برای توسعه مشکلی نداشته باشند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام اینکه با توجه به نبود مشکل برای ساخت دانشکده دامپزشکی از سوی این وزارتخانه مسئولان استانی و شهری باید هرچه زودتر دست به کار شوند، اذعان داشت: آمل جایگاه والایی در عرصه علم و فناوری دارد و وجود عالمان، دانشمندان و فرهیختگان بزرگ دینی، اعتقادی، سیاسی و فقاهت که در این شهر زیسته‌اند بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول