اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر بهداشت:

دانشگاه‌های هم‌قطب پزشکی شمال ایران مشخص شدند

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در نشست دانشگاه‌های قطب شمال، مقرر شد که اردبیل، سمنان، شاهرود، گیلان، گلستان، بابل و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در یک قطب دانشگاهی فعالیت کنند.

دانشگاه‌های هم‌قطب پزشکی شمال ایران مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدمهدی ناصحی ظهر امروز در مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش کشوری آموزشی علوم پزشکی کشور با تقدیر از حضور اساتید برجسته در این همایش اظهار داشت: از 552 فراینده ارسال شده به این همایش 59 فرایند برتر انتخاب شد و جوایز فرایندهای برتر نیز تقدیم شد.

وی با اشاره به تقدیر از سه استاد برتر در این همایش تصریح کرد: مبانی انتخاب استاد برتر در این همایش، داشتن معیارهای اخلاقی و مذهبی برای این استادان عنوان شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه برای نخستین بار در این همایش از فرایندهای برتر نیز تقدیر شد، گفت: از شش فرایند برتر در همایش کشوری آموزش علوم پزشکی نیز تقدیر شد.

وی به برگزاری 14 کارگاه آموزشی در روز اول همایش اشاره کرد و یادآور شد: در کارگاه روز اول حدود 300 نفر حضور داشتند.

این مسئول در ادامه به روند برگزاری همایش در روز دوم اشاره کرد و گفت: برنامه‌های روز دوم همایش با حضور 2 هزار و 700 نفر ادامه پیدا کرد که در این روز نیز از تندیس حکیم ربن طبری نیز رونمایی شد.

ناصحی در ادامه خاطرنشان کرد: در روز دوم همایش، 40 سخنرانی اصلی و مقالات دانشجویی ارائه شد که برترین‌های دانشجویی نیز در این روز معرفی شدند.

وی دیگر برنامه‌های همایش آموزش پزشکی سراسر کشور را برگزاری دو نشست تخصصی با معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیز روسای دانشگاه‌های قطب شمال عنوان کرد و یادآور شد: در نشست دانشگاه‌های قطب شمال که با همکاری هفت دانشگاه برگزار شد نتایج مناسبی حاصل شد.

وی در پایان گفت: در نشست دانشگاه‌های قطب شمال، مقرر شد که دانشگاه‌های اردبیل، سمنان، شاهرود، گیلان، گلستان، بابل و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در یک قطب دانشگاهی در شمال کشور به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول