اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال جاری در همدان صورت می‌پذیرد

راه‌اندازی کلینیک ویژه دندانپزشکی در محل اورژانس بیمارستان مباشر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده دندانپزشکی همدان از راه‌اندازی کلینیک ویژه دندانپزشکی در محل اورژانس بیمارستان مباشر همدان خبر داد.

راه‌اندازی کلینیک ویژه دندانپزشکی در محل اورژانس بیمارستان مباشر

محسن عبدالبند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه با کسب مجوزها برای نخستین بار در بین دانشکد‌ه‌های همدان دانشکده دندانپزشکی موفق به راه‌اندازی دوره‌های پزشکی شده است، اظهار کرد: در سال گذشته نفر اول و سوم رشته جراحی فک و صورت که از رشته‌های بسیار سخت و سنگین است از همدان بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دانشکده دندانپزشکی همدان در رشته ترمیم رتبه دوم کشوری را کسب کرد، گفت: در آخرین نشست رؤسای دانشکده‌های سراسر کشور در تهران بر اساس تقسیم‌بندی که از دانشکده‌‍‌ها انجام شد، دانشکده دندانپزشکی همدان جزو پنج دانشکده برتر ایران قرار گرفت.

رئیس دانشکده دندانپزشکی همدان با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی دندانپزشکی در سال گذشته در بیمارستان بعثت، عنوان کرد: این درمانگاه در خارج از ساعات شبانه که سایر درمانگاه‌های شهر تعطیل هستند، به صورت اورژانسی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به گسترش کلینیک ویژه تخصصی دندانپزشکی همدان عنوان کرد: طبقه فوقانی این کلینیک نیز در حال حاضر به 22 یونیت جدید مجهز شده است.

عبدالبند از راه‌اندازی کلینیک ویژه دندانپزشکی در همدان خبر داد و ابراز داشت: این کلینیک در محل اورژانس بیمارستان مباشر همدان تا پنج ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشکده دندانپزشکی همدان در سطوح مختلف برای هر قشری انواع خدمات دندانپزشکی را ارائه می‌دهد، تصریح کرد: هیچ گونه کمبودی از لحاظ علمی و عملی در این دانشکده نداریم و از نظر تجهیزات نیز امروز می‌توانیم بگوییم یکی از مجهزترین دانشکده‌های دندانپزشکی کشور هستیم.

رئیس دانشکده دندانپزشکی همدان خاطرنشان کرد: در اسفندماه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان تجهیزات جدید برای دانشکده دندانپزشکی همدان خریداری شده و تجهیزات قدیمی نیز بازسازی شده که امیدوار هستیم مورد استقبال مردم همدان قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول