اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهت کمک به بیماران سرطانی فارس صورت گرفت

راه‌اندازی بازارچه خیریه غذا در دانشکده دندان‌پزشکی شیراز

خبرگزاری فارس: بازارچه خیریه غذا با هدف جمع‌آوری هدایای مردم برای کمک به بیماران سرطانی فارس، در دانشکده دندان‌پزشکی شیراز راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی بازارچه خیریه غذا در دانشکده دندان‌پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف جمع‌آوری هدایای مردم برای کمک به درمان بیماران سرطانی این استان و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده دندان‌پزشکی و بنیاد امید، انجمن خیریه کمک به بیماران سرطانی استان فارس، بازارچه خیریه غذا در دانشکده دندان‌پزشکی راه‌اندازی شد.

این بازارچه از 10 غرفه تشکیل شده بود که شش غرفه آن به تهیه و پخت انواع غذاهای ایرانی و خارجی، نوشیدنی‌ها، دسر، سالاد، ترشیجات، شیرینی‌ها، مربا و ... و چهار غرفه آن به ارائه انواع صنایع دستی و هنری، عکاسی، خدمات دندان‌پزشکی و غیره اختصاص داشت.

این بازارچه با مشارکت فعالانه و خودجوش دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشکده دندان‌پزشکی برگزار شد و استقبال عموم مردم شیراز از آن چشم‌گیر بود.

گفتنی است، درآمد خالص حاصل از برگزاری نمایشگاه افزون بر 60 میلیون ریال با واریز به حساب‌های بانکی مربوط به «بنیاد امید» اهدا شد و از همکاری کارکنان این بنیاد نیز با اهدای لوح سپاس تشکر و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول