اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مطالعات و توسعه آموزش پزشکی اصفهان:

یادگیری الکترونیکی در روش آموزش پزشکی اصفهان جای می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر مطالعات و توسعه آموزش پزشکی اصفهان گفت: به دنبال قرار دادن روش یادگیری الکترونیکی به عنوان یک روش آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستیم.

یادگیری الکترونیکی در روش آموزش پزشکی اصفهان جای می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نیکو یمانی ظهر امروز در پنجمین جشنواره دانشگاهی شهید مطهری اظهار داشت: این جشنواره هر ساله به منظور تشویق اساتید پزشکی در استفاده از روش‌های نوین آموزشی و ایجاد نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در قالب دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی به چالش‌های عمده پیش روی روش آموزش پزشکی بین اساتید و دانشجویان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر بازنگری برنامه‌های آموزشی و آموزش اساتید در استفاده از روش‌های نوین یاددهی و یادگیری، یادگیری الکترونیکی در رأس امور این مرکز قرار گرفته است.

مدیر مطالعات و توسعه آموزش پزشکی اصفهان تصریح کرد: جشنواره‌های دانشگاهی شهید مطهری از بُعد کیفی و کمی سال به سال ارتقاء یافته است و این مسئله با افزایش تعداد فراینده‌های آموزشی مطرح شده در جشنواره‌های شهید مطهری از 80 به 117 عدد قابل اثبات است.

وی ادامه داد: بسیاری از روش‌های آموزشی مطرح شده در این دسته از جشنواره‌ها به صورت مقاله به چاپ رسیده است و این در حالی است که بسیاری از این روش‌ها را کم و بیش در کلاس‌های درس شاهد بودیم.

یمانی ارتقای سطح کیفی امتحانات، ارائه دروس، افزایش ارتباط متقابل استاد و شاگرد در کلاس درس به دلیل برگزاری این دسته از جشنواره‌ها است، بیان داشت: بسیاری از اساتید از هم‌اکنون به دنبال ارائه روش‌های جدید آموزشی در جشنواره شهید مطهری در سال آینده هستند.

وی از برگزاری پنجمین جشنواره کشوری شهید مطهری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال جاری در شهر ساری خبر داد، اضافه کرد: فراینده‌های آموزشی مطرح شده در جشنواره‌‌های شهید مطهری روی هفت حیطه تنظیم شده است.

مدیر مطالعات و توسعه آموزش پزشکی اصفهان گفت: اساتید پزشکی باید از آخرین‌ روش‌های جدید برای ارزشیابی عملی و آموزش دروس تئوری و بالینی استفاده کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول