اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم

نخبگان فرهنگی و دانش‌آموزان فهرج ‌تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته معلم نخبگان فرهنگی و دانش‌آموزان فهرج ‌تجلیل شدند.

نخبگان فرهنگی و دانش‌آموزان فهرج ‌تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج،‌ بعد از ظهر امروز در همایش نخبگان فرهنگی و دانش‌آموزان فهرج از 297 نفر از معلمان ‌و 228 نفر از دانش‌آموزان برتر مسابقات علمی کشوری و شهرستانی با اهدای لوح سپاس ‌تجلیل شد.

‌علی بیت‌اللهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در این مراسم با تبریک ایام شهادت علامه استاد مطهری و روز معلم و تجلیل از تلاش‌های فر‌هنگیان ‌گفت: در سال تحصیلی آینده دبیرستان نمونه دولتی در شهرستان فهرج راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: 90 دانش‌آموز از شهرستان‌های فهرج، ریگان و نرماشیر تحصیل خود را در این آموزشگاه آغاز می‌کنند.

بیت‌اللهی تصریح کرد: مراسم تجلیل از فرهنگیان این شهرستان به مناسبت‌ روز معلم در 17 اردیبهشت ماه در این شهرستان بر‌گزار می‌شود.

حسین سعیدنیا کارشناس مسئول آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان فهرج در این همایش گفت: در این همایش از نفرات برتر جشنواره الگو‌های برتر تدریس و ‌مجریان برتر طرح‌های آموزشی منتخبان طرح مهر تجلیل شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از فعالان برتر نمایشگاه‌های دستاورد‌های دانش‌آموزی این شهرستان ‌منتخبان بر‌تر کشوری، استانی و شهرستانی ‌و مسابقات علمی و کاربردی ‌و نفرات برتر المپیاد‌های ریاضی و زبان‌ در این همایش تجلیل شد.

بهره‌برداری از 2 کلاس هوشمند در فهرج

 به مناسبت هفته معلم از دو کلاس هوشمند در آموزشگاه‌های شبانه‌روزی کار و دانش پسرانه علی‌بن ابیطالب(ع) و راهنمایی قدسیه فهرج بهر‌ه‌برداری شد.

‌علی بیت‌اللهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در این مراسم اظهار داشت: برای هوشمند‌سازی ‌این مدرسه‌ها 6 میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده است.

‌وی افزود: 320 دانش‌آموز در این آموزشگاه‌ها به تحصیل پرداخته و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

بیت‌‌اللهی با بیان اینکه تاکنون 17 کلاس در 13 آموزشگاه این شهرستان هوشمند شده است، ابراز داشت: با صرف اعتبار 500 میلیون ریال و با مشارکت خیران، 2 هزار و 300 دانش‌آموز از مزایای این طرح بهر‌ه‌مند شده‌اند.

وی عنوان کرد: در این طرح‌ روند اجرا‌ی تمام‌ فرآیندها، مدیریت، نظارت، کنترل، یاددهی، یادگیری، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ارزشیابی اسناد، امور دفتری و ارتباطات و مبانی توسعه آنها، مبتنی بر فناوری اطلاعات و برای بهبود نظام آموزشی و تربیتی و پژوهش محور طراحی شده است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول