اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران:

امتناع‌کننده از داوری کشتی رژیم صهیونیستی تجلیل می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی آموزش و پرورش مازندران گفت: امتناع‌کننده از داوری کشتی آلمان و رژیم صهیونیستی تجلیل می‌شود.

امتناع‌کننده از داوری کشتی رژیم صهیونیستی تجلیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، ناصر فتح‌اللهی اظهار داشت: در برنامه تجلیل از معلمان نمونه کشوری در مازندران از یک معلمی که نمونه جهانی است، تقدیر می‌شود.

فتح‌اللهی تصریح کرد: محمدعلی احمدی که معلم تربیت بدنی مدارس ناحیه دو ساری و از داوران کشتی است در آخرین حضور خود در مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان اروپا در لهستان حماسه‌ای ارزشمند برای اعتلای نام ایران و ترویج فرهنگ سازش‌ناپذیری و ظلم‌ستیزی خلق کرد.

وی گفت: به دستور محمدعلی امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از محمدعلی احمدی معلم تربیت بدنی مدارس ناحیه دو ساری و از داوران کشتی که در آخرین حضور خود در مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان اروپا در لهستان حماسه‌ای ارزشمند برای اعتلای نام ایران و ترویج فرهنگ سازش‌ناپذیری و ظلم‌ستیزی خلق کرد، تجلیل می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت مقام معلم در مازندران تصریح کرد: این معلم مازندرانی از سوی فدراسیون کشتی به کشور لهستان برای داوری مسابقات کشتی نوجوانان اروپا اعزام می‌شود که در عمل یک دوره آموزش برای ارتقا درجه به حساب آمده، پس از طی دوره تئوری برای قضاوت وارد مسابقات شد و پنج مسابقه را داوری کرد.

این مسئول ادامه داد: در مسابقه ششم و آخرین قضاوت در میدان کشتی، دو رقیب از آلمان و رژیم صهیونیستی حاضر می‌شوند که سوت مسابقه را به رئیس تشک تحویل می‌دهد و از داوری برای نماینده رژیم اشغالگر قدس امتناع می‌ورزد.

فتح‌اللهی عنوان کرد: این معلم در حالی این کار را انجام داد که در برابر تهدیدات و هجمه‌های روانی فراوان قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون جهانی کشتی نه تنها درجه داوری این دلاور مازندرانی را ارتقا نبخشید بلکه آن را تنزل داد و تهدید به گرفتن درجه داوری کرد، اذعان داشت: از نگاه آموزش و پرورش او یک معلم مجاهد است که با وجود تهدیدهای گوناگون در مسیر آرمان اسلام و انقلاب گام برداشت که به یقین خشنودی شهیدان را در پی داشته است.

این مسئول افزود: دستگاه تعلیم و تربیت به وجود چنین معلمانی افتخار می‌کند و تقدیر از آنان را بر خود فرض می‌داند.

محمدعلی احمدی متولد سال 1355 با 17 سال سابقه معلمی رشته تربیت بدنی در مدارس ساری است.

انتهای پیام/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول