اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی هفتکل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی شهرستان هفتکل تجلیل شد.

مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی هفتکل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، در این آیین که پیش از ظهر امروز با حضور جمعی زیادی از پاسداران و مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید بهنام ویسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در سخنانی با گرامیداشت 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همگان را به مطالعه آثار و کتاب‌های این استاد فرزانه توصیه کرد.

وی گفت: به گفته حضرت امام خمینی (ره) تمام کتاب‌های این استاد فرزانه قابل استفاده و خواندن بوده و برای نسل‌های حاضر و آینده قابل بهره‌برداری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل افزود: امام بزرگوار شاگردان زیادی داشتند و تربیت کردند اما در مورد آثار هیچ کدام از آنان این جملات را نگفته‌اند و این عبارات را فقط در مورد آثار شهید مطهری بیان کردند.

ویسی افزود: این عبارات به معنی آن است که بدون تردید و شک و شبهه‌ای می‌توانیم آثار شهید مطهری را مورد مطالعه قرار دهیم و از مطالب آن بهره‌مند شویم.

وی از زحمات تمام مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل در ترویج فرهنگ ناب محمدی و روشنگری‌هایشان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از دو هادی سیاسی و 9 مربی عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل تجلیل و به رسم یادبود هدایایی به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول