اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و کارگران

440 کارگر پارس‌جنوبی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 440 کارگر پارس‌جنوبی تجلیل شدند.

440 کارگر پارس‌جنوبی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه بعد از ظهر امروز در آیینی باشکوه 440 کارگر شاغل در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر تقدیر شدند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این مراسم اظهار داشت: پارس‌جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و کارگران در توسعه پارس‌جنوبی اهتمام ویژه‌ای دارند.

مسعود نصوری جایگاه کارگر در دین مبین اسلام را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: تقارن روز معلم و روز کارگر، قابل توجه و زیباست؛ چرا که معلم با تولید دانش و کارگر با تولید درآمد و اقتصاد، موجب توسعه و ترقی جامعه اسلامی و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه منویات و فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه کاری مدیران صنعت نفت است خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر تاکیدات فراوانی بر توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور و توجه بیش از پیش به کارگر و حمایت از کار و سرمایه ایرانی داشته‌اند.

مدیرعامل پارس‌جنوبی یادآور شد: مقام معظم رهبری در سفر خود به عسلویه و همچنین بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت در سال گذشته، رسالت بزرگی بر عهده ما قرار دادند که لازم است تمامی مسئولان فرامین معظم‌له را سرلوحه کار خود در صنعت نفت به ویژه در حوزه عملیاتی پارس‌جنوبی قرار دهند.

نصوری اذعان داشت: به مدیران و مسئولان شرکت‌ها در منطقه ویژه پارس توصیه می‌کنم در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به مباحث کارگری توجه بیشتری داشته باشند و پرداخت به موقع مطالبات کارگری را در دستور و اولویت کار خود قرار دهند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: کارکنان پرتلاش و سختکوش صنعت نفت در تمامی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس، جایگاه بسیار ارزشمندی دارند و توجه به حفظ ارزش‌ها و کرامت انسانی آنان واجب است و تمامی مدیران باید حق و حقوق کارگران را به طور جد و مستمر پیگیری و از پیمانکاران وصول کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول