اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر کاشان:

بصیرت‌افزایی رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امور بانوان ستاد دهه فجر کاشان بصیرت‌افزایی را مهم‌ترین رویکرد و برنامه‌های دهه فجر امسال این کمیته دانست.

بصیرت‌افزایی رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال است

لیلا وطنخواه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به شرایط حساس کشور اظهار داشت: با توجه به ضرورت افزایش بصیرت برای مصونیت جامعه به ویژه نسل جوان از توطئه‌های دشمن سعی شده برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با هدف بصیرت‌افزایی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

وی افزود: در این راستا همایش بصیرت‌افزایی همزمان با ششمین روز دهه فجر که به نام انقلاب اسلامی رسالت و منزلت زن مسلمان نامگذاری شده به همت بسیج خواهران شهرستان کاشان برپا شد.

مشاور معاون استاندار و فرماندار کاشان همچنین برگزاری همایش منزلت زن در عصر حاضر و همایش زن و نقش او در انقلاب و مهدویت را از دیگر برنامه‌های کمیته امور بانوان ستاد دهه فجر کاشان ذکر کرد.

به گفته وی تجلیل از بانوان فرهیخته و تجلیل از خانواده‌های شهدای علمی فیزیک هسته‌ای به منظور الگوسازی آنها برای نسل جوان از دیگر برنامه‌های ارائه شده برای بزرگداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان است.

این مسئول خاطر نشان کرد: اجرای طرح سپاس و تجلیل از دختران محجبه زیر 15 سال به منظور ترویج فرهنگ حجاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است که یوم‌الله 22 بهمن‌ماه در مراسم راهپیمایی برگزار می‌شود.

وطنخواه دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقه آمادگی جسمانی، دوچرخه‌سواری، ایروبیک، طناب‌کشی و برپایی نمایشگاه با عنوان کمیته جوانان با همکاری دانشگاه‌های شهرستان کاشان را از دیگر برنامه‌های کمیته امور بانوان ستاد دهه فجر این شهرستان برشمرد.

وی با اشاره به برخورداری ویژه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در کاشان از امکانات رفاهی دهه فجر متذکر شد: عضویت رایگان در 23 کتابخانه این شهرستان، بازدید از ابنای تاریخی، بلیط نیم‌ بهای سینما و استفاده از استخر مروارید با تخفیف 25 درصدی از تسهیلات در نظر گرفته شده برای ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان است.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول