اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

شناخت آرمان‌های انقلاب ضرورت بصیرت‌افزایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: آشنایی و شناخت آرمان‌های انقلاب و نظام ضرورت بصیرت‌افزایی است.

شناخت آرمان‌های انقلاب ضرورت بصیرت‌افزایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: تقارن میلاد پیامبراکرم(ص) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هم‌چنین تحرکات و تحولات منطقه در قالب بیداری اسلامی و سقوط حکّام دیکتاتور، ویژگی خاصی به این ایام بخشیده است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی نیز پیش از پیروزی انقلاب در کشوری تاریک و ظلمانی زندگی می‌کردند که با پیروزی انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی و الهی زنده شد و هم‌اکنون این روشنایی تمام جهان را نورانی کرده است.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود، استقلال سیاسی، اجتماعی، نظامی، اقتصادی و آزادی بیان و قدرت تفکر و اندیشیدن را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی نسل جوان به عنوان سرمایه‌های فکری جامعه از جایگاه، دستاوردها، اهداف و آرمان‌های نظام بسیار مهم و پایه بصیرت‌افزایی آنان خواهد بود.

سلیمانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت بیان کرد: مسئله وحدت در جامعه اسلامی به عنوان یک اصل اعتقادی، اسلامی، قرآنی و منطقی به شمار می‌رود که همه اقشار جامعه باید در گسترش و تعمیق آن کوشا باشند.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت در دین اسلام خاطرنشان کرد: آیه شریفه "واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا" زیباترین کلام در راستای وحدت مسلمانان است.

سلیمانی هم‌چنین با اشاره به بحث انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه امسال اظهار داشت: کاندیداها برای اثبات خود چهره رقبایشان را تخریب نکنند، نظام اسلامی و دستاوردهای آن را زیر سؤال نبرند و در حد توان خود به مردم وعده بدهند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول