اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چرام عنوان کرد

دهه فجر بهترین موقعیت برای بصیرت‌افزایی در عرصه انتخابات

خبرگزاری فارس: بخشدار چرام گفت: دهه فجر بهترین موقعیت برای بصیرت‌افزایی در راستای برگزاری انتخابات و تشویق به حضور گسترده در پای صندوق‌های رای است.

دهه فجر بهترین موقعیت برای بصیرت‌افزایی در عرصه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید احمد مرتضوی عصر پنج‌شنبه در شورای بزرگداشت دهه فجر چرام اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های دلاورانه ملت به خصوص شهیدان است که باید این نعمت بزرگ الهی را ارزان از دست ندهیم چراکه بهای سنگینی بابت به دست آوردن آن پرداخت کرده‌ایم.

وی دهه فجر را بهترین فرصت برای مشارکت و آمادگی مردم برای برگزاری انتخابات باشکوه برشمرد و افزود: جوانان قشر تاثیرگذاری برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و جذب حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس گفت: جشن‌های دهه فجر نباید تحت تاثیر تبلیغات کاندیدی خاص قرار گیرد و باید فضای جامعه در این روزها فضایی سالم برای فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

مرتضوی با بیان این مطلب که پشتیبانی از ولایت کشور را از گزند توطئه‌ها و فتنه‌ها مصون نگه می‌دارد، گفت: نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌نظیر بوده و باید برای احیای اندیشه‌های رهبری و آرمان‌های شهدا در ایام‌الله دهه فجر تلاش کنیم.

وی به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اشاره و اذعان کرد: موج بیداری اسلامی تکثیر شده از مدل انقلاب اسلامی و حرکتی عظیم در جهان است که این حرکت برگرفته از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و تنها تفاوت آن با انقلاب ما نبود بلکه یک رهبری دینی در راس آن است.

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان ما از همین اقتدار و عظمت انقلاب ترس و وحشت دارند و روی به ترور دانشمندان هسته‌ای ما آورده‌اند که با این فتنه‌ها و ترورها عزم مردم برای پشتیبانی از ولایت فقیه و ایستادن در صحنه محکم‌تر خواهد شد.

مرتضوی بیان کرد: انتخابات پژواک صدای ملت ایران و نابودی کفر و الحاد و استکبار خواهد بود که همه وظیفه داریم با شرکت آگاهانه و پرشور در آن آخرین میخ‌ها را بر تابوت استکبار کوبیده و انقلاب اسلامی را بیش از پیش در عرصه جهانی حاکم کنیم. 

وی از تشکیل 12 کمیته تخصصی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول