اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

دهه فجر فرصت مهم بصیرت‌افزایی در میان ملت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا بصیرت‌افزایی و رفتار توام با بصیرت در بین مردم تبیین و تشریح شود.

دهه فجر فرصت مهم بصیرت‌افزایی در میان ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در اولین کمیته تشکل‌های دینی دهه مبارک فجر در اردبیل اظهار داشت: با در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزاری با شکوه جشن‌های دهه مبارک فجر در خنثی کردن فتنه دشمنان بسیار تاثیرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل حضور پرشور مردم را سبب تقویت همدلی برای حضور در صحنه سیاسی عرصه انتخابات توصیف کرد و افزود: تقارن دهه فجر با هفته وحدت فرصت مناسبی است که همگان حول محور اعتقادات مشترک خصوصاً بحث ولایت با تاکید بر نظرات مقام معظم رهبری در تحکیم وحدت و اتحاد و انسجام اسلامی تلاش کنیم.

این مسئول ادامه داد: با توجه به بیداری اسلامی در منطقه دهه فجر فرصت مناسبی است که در یک نگاه تفصیلی در بحث بصیرت‌افزایی در پردازش به تبیین شبهات و در تبیین اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل دهه فجر را فرصت بالندگی اندیشه‌های انقلابی و اسلامی اعلام کرد و افزود: صدور انقلاب اسلامی به جهان در قالب بیداری اسلامی نشان می‌دهد که تا چه حد نهال انقلاب تناور شده و این درخت می‌روید تا بر سر جهان اسلام سایه اندازد.

ستوده با یادآوری اینکه مردم بزرگ‌ترین وارثان و حافظان انقلاب هستند، ابراز داشت: مردم ما چه در دوران انقلاب، چه در جنگ هشت ساله و چه در حال حاضر که به نام جنگ نرم عنوان شده است هیچ گاه حمایت خود را از اصل انقلاب و ولایت فقیه دریغ نکردند و این مردم شایسته قدردانی هستند.

وی در پایان اظهار داشت: نقش تشکل‌های دینی و مذهبی در خصوص اهداف انقلاب اسلامی نیز نقشی بسیار ممتاز است که ظرفیت خوبی برای کشور محسوب می‌شود، بنابراین هرگونه قصور و کوتاهی در این راستا قابل قبول نیست.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول