اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

بصیرت‌افزایی رویکرد اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نکا گفت: بصیرت‌افزایی رویکرد اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد.

بصیرت‌افزایی رویکرد اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا رضا آزادی‌کناری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در نکا بیان داشت: دهه مبارک فجر فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم و باید در این راستا با بصیرت‌افزایی در جامعه از فرصت‌های به‌ دست آمده نهایت استفاده و بهره‌وری را ببریم.

وی بیان داشت: با توجه به تقارن این ایام با هفته وحدت، باید از این فرصت استفاده حداکثری داشته باشیم و این امر را در وحدت ملی به کار گیریم.

فرماندار نکا با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در نکا تصریح کرد: اقتدار، صلابت، پیشرفت و امنیت این کشور را مرهون ایثار و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و نباید در این راستا بزرگداشت نام و یاد شهدا در این ایام فراموش شود.

آزادی‌کناری با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید رنگ و بوی مردمی‌ داشته باشد، اضافه کرد: باید در این راستا مردم وارد کار شوند و در این زمینه همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی وظیفه اصلی ماست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا نیز در سخنانی گفت: انقلاب اسلامی به واسطه ایمان به خدا، رهبری امام خمینی (ره) و از خودگذشتگی ملت ایران به پیروزی رسید و باید این عناصر در برنامه‌های دهه فجر پررنگ‌تر از بقیه عوامل باشد.

رسول هادی‌زاده بیان داشت: نمایش فیلم، برگزاری مسابقات فرهنگی، شب شعر و خاطره، برگزاری نمایش‌های مختلف انقلابی و ... از جمله برنامه‌های ما در این ایام است.

وی ادامه داد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و دینی است و باید در این رابطه جوانان ما بیش از گذشته با این دو مقوله آشنا شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا با تاکید بر تبلیغات محیطی، فرهنگی و دینی در شهرستان عنوان کرد: باید با واگذاری امور به مردم آنان را در این دهه وارد کنیم تا طعم جشن را بچشند.

حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی اضافه کرد: این اداره با برنامه‌ریزی انجام شده برگزاری گفتمان‌های دینی، جشنوا‌ره‌های قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن و... را در دستور کار دارد.

این مسئول گفت: با توجه به تقارن 12 بهمن یعنی ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و آغاز امامت امام زمان (عج) برنامه‌های مناسب این ایام برگزار شود و با برنامه‌ریزی مناسب مراسم دعای ندبه در شهرستان برگزار ‌شود.

در این جلسه اعضای کمیته‌های مختلف پس از تبادل نظر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اعزام سخنران به مدارس و برگزاری گفتمان دینی با موضوع انقلاب، نشست‌های مختلف روشنگری، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی و ورزشی، افتتاح پروژه‌های عمرانی، برگزاری نشست‌های سیاسی ویژه فرهنگیان، برگزاری نمایشگاه عکس، توزیع پوستر و بروشور از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و تجلیل از دانش‌آموزان علمی و فرهنگی و شرکت پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در برنامه‌های مهم فرهنگی، عمرانی، دینی و ورزشی را از جمله برنامه‌های اولویت دار در ایام‌الله دهه فجر نکا اعلام کرد.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول