اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

بصیرت‌افزایی مهم‌ترین وظیفه کانون‌های فرهنگی بسیج است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: مهم‌ترین وظیفه کانون‌های فرهنگی ورزشی بسیج بصیرت‌افزایی در سطح جامعه است.

بصیرت‌افزایی مهم‌ترین وظیفه کانون‌های فرهنگی بسیج است

محمدمهدی مزراعی در حاشیه اختتامیه دومین جشنواره شعر و سرود فجر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب با بیان اینکه برنامه‌های هنری با احساس و عاطفه و روح انسان ارتباط دارد، گفت: هنرمند متعهد می‌تواند جامعه و افراد آن را به سمت رشد و تعالی سوق دهد.

مزراعی ادامه داد: اگر هنر و هنرمند از بصیرت، موقعیت‌شناسی و تعهد برخوردار باشد، می‌تواند مروج و اشاعه دهنده صفات نیک در جامعه باشد.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه هنرمند متعهد باید احساسات ملت را سمت ایستادگی و پایداری در مقابل دعوت کند، اظهار داشت: بزرگان و شعرای صاحب نام نظیر حافظ و سعدی که کلام آنها همیشه تازگی دارد از این دست انسان‌ها هستند.

وی از تعهد در کار به عنوان رمز ماندگاری آن نام برد و ادامه داد: کار فرهنگی باید با ظرف تعهد و اخلاص تمام در جامعه انجام شود تا تأثیرگذار و ماندگار شود.

این مسئول یادآور شد: همه اقشار مختلف هنرمندان از عکاس، فیلم‌ساز و بازیگر گرفته تا شاعر و نویسنده باید آثار خود را در مسیر آگاهی‌بخشی و اشعه فرهنگ غنی اسلام ارائه کنند.

مزراعی تصریح کرد: هر گاه بصیرت با کار فرهنگی و هنری توأم شود، شخصیتی مثل شهید آوینی درست می‌شود و عاقبت بی‌بصریتی نیز محو شدن از روزگار و قلوب مردم است.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان محور فعالیت کانون‌های فرهنگی ورزشی را بصیرت‌بخشی به جامعه خواند و متذکر شد: در کانون‌های بسیج باید در فعالیت‌های شعر و سرود، تواشیح، آموزش صوت و لحن قرآن، داستان و نمایشنامه‌نویسی و تئاتر و فیلم‌سازی بیشتر کار شود.

وی در پایان اذعان داشت: کانون‌های بسیج از ظرفیت خوبی برخوردار هستند و اعضای گروه‌های مختلف باید به گونه‌ای تقویت و حمایت شوند تا بتوانند در مراحل کشوری حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول