اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

بصیرت‌افزایی باید رویکرد اصلی برنامه­های دهه فجر باشد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: بصیرت‌افزایی باید محور اصلی برنامه­های ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در خراسان‌رضوی باشد.

بصیرت‌افزایی باید رویکرد اصلی برنامه­های دهه فجر باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی عصر امروز در همایش ستاد برگزاری مراسم دهه فجر در خراسان‌رضوی اظهار داشت: بصیرت‌افزایی، باید محور اصلی برنامه­های ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در خراسان‌رضوی باشد و در این زمینه هیچ غفلتی از سوی نهادهای استان پذیرفتنی نیست.
استاندار خراسان‌رضوی افزود: امسال دهه فجری متفاوت را در پیش داریم و شکل‌گیری انقلاب­ها در سطح منطقه و فروپاشی استکبار از درون، دو ویژگی اصلی دهه فجر امسال است که باید از سوی سخنرانان و برنامه­ریزان ستاد برگزاری مراسم دهه فجر در خراسان‌رضوی مورد توجه قرار گیرد.
صلاحی افزود: انقلاب­های منطقه با شعار استکبارستیزی آغاز شد و این مهم از اندیشه­های امام(ره) و مقام معظم رهبری بود.
وی افزود: دشمنان انقلاب، هر جا که مردم حضور داشته باشند، در پی تخریب و کارشکنی هستند و از این طریق به دنبال فرافکنی مشکلات درونی خود و سیستم­های رو به زوالشان هستند و امروز با استفاده از ابزار تحریم، در پی رسیدن به مقاصد شوم خود هستند.
استاندار خراسان‌رضوی در مورد برنامه­های دهه فجر گفت: رنگ و بوی مردمی‌ دادن به ستادهای دهه فجر، وظیفه اصلی ماست و در این زمینه تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید بسیج شوند تا کوچک‌ترین فاصله­ای میان آنها با مردم ایجاد نشود.
وی افزود: مردم ایران در همه صحنه­ها بصیرت خود را به نمایش گذاشته­اند که نمونه کامل آن را می­توان در مراسم نهم دی‌‌ماه مشاهده کرد، از همین رو برنامه اصلی ستادهای برگزاری مراسم دهه فجر نیز باید افزایش بصیرت­افزایی مردم باشد و هیچ غفلتی پذیرفتنی نیست.
صلاحی تصریح کرد: در برنامه­های امسال، حتی از یک روستای با جمعیت 20 خانوار نیز نباید غافل شد و از طریق مراکزی هم‌چون مساجد، دهیاری­ها و از همه مهم‌تر بسیج روستاها، جشن­های بزرگ دهه فجر با رعایت موازین اسلامی و با شکوه هرچه تمام‌تر باید برگزار شود.
وی افزود: صدا و سیمای خراسان‌رضوی نیز باید در برنامه­های دهه فجر حضور جدی داشته باشد و پوشش خبری مناسبی از فعالیت­ها ارائه کند.
استاندار خراسان‌رضوی در مورد سایر برنامه­ریزی­های دهه فجر تصریح کرد: هم‌چنان که دشمن امروز از هر وسیله­ای برای تخریب استفاده می­کند، ما نیز باید تمام امکانات خود را تجهیز کنیم و از تمام ظرفیت‌ها برای هرچه باشکوه­تر برگزار کردن مراسم دهه فجر استفاده کنیم.
وی افزود: برای مثال شرکت مخابرات استان می­تواند در این ایام با اهدای پیامک رایگان به مردم نقش عمده­ای در اطلاع­رسانی و بصیرت‌افزایی ایفا کند.
استاندار خراسان‌رضوی در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد اصلی در انتخابات باید حضور حداکثری مردم باشد تا بتوانیم به فرموده مقام معظم رهبری، انتخاباتی صف‌شکن و دشمن‌شکن داشته باشیم.
وی افزود: در این انتخابات، دستگاه‌های اجرایی استان حق ندارند به نفع فردی خاص تبلیغ کنند و یا امکانات دولتی را در اختیار او قرار دهند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، با افراد متخلف به شدت برخورد می‌شود.
استاندار خراسان‌رضوی اظهار داشت: تنها توصیه­ای که می­توان به مردم کرد این است که به افرادی رأی دهند که با انقلاب، نظام و مردم آشنا هستند و سابقه­شان، خدمت به مردم است.
صلاحی در مورد زمین‌لرزه نیشابور نیز گفت: به برکت حضور امام رضا(ع)، زلزله اخیر تلفات جانی نداشت و در بازدید روز گذشته از شهرستان نیشابور، نسبت به بازسازی سریع اماکن تخریب شده از جمله دو درمانگاه و چند مدرسه دستورات لازم داده شد.
انتهای پیام/آ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول