اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

عزاداری‌ها باید به بصیرت‌افزایی در جامعه منجر شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی در جمع عزاداران روستای اسوه فخرآباد بصیرت‌افزایی در جامعه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری عزاداری‌ها دانست.

عزاداری‌ها باید به بصیرت‌افزایی در جامعه منجر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی در جمع عزاردان هیئت ابوالفضلی روستای اسوه فخر‌آباد بجستان با بیان اینکه اجر عزاداری و زیارت حضرت رضا(ع) طبق تعهد آن حضرت، با خود ایشان است، اظهار داشت: زائران آن حضرت در سه جا در قیامت شامل زمان تحویل‌ نامه اعمال، عبور از پل صراط و سنجش نهایی اعمال از حمایت ایشان برخوردار می‌شوند.
وی افزود: عزاداری و خدمت در مجالس ائمه معصومین توفیقی است که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند.
استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: در شرایطی که در دنیا پرچم‌های زیادی از جمله پرچم دشمنی با اهل‌بیت، اسلام و قرآن برافراشته شده است بایستی توفیق خدمت و ثبات قدم در راه اهل‌بیت را همواره از خداوند مسئلت کنیم.
وی تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف از برگزاری عزاداری‌ها ضمن تعظیم شعائر الهی بصیرت‌افزایی جامعه است که امروز در تبعیت از ولی‌فقیه نمود پیدا کرده است.
صلاحی خاطرنشان کرد: آنان که آرزوی توفیق درک حضور امام حسین(ع) و شهادت در راه ایشان را آرزومند بودند در کربلای ایران و به فرمان فرزند خلف ایشان به فیض شهادت نائل آمده و عده‌ای نیز در این امتحان مردود شدند.
استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به سقوط سردمداران دیکتاتور منطقه مانند حسنی مبارک، قذافی، بن‌علی و  عبدالله صالح گفت: بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است که منافع سران استکبار را در دنیا و حتی در درون خودشان به مخاطره انداخته است.
وی افزود: علت دشمنی استکبار با ایران اشاعه تفکر دینداری و ولایت‌مداری در دنیا است به همین دلیل کمر همت برنابودی رکن اساسی انقلاب یعنی ولایت‌فقیه بسته‌اند که تبعیت و بصیرت مردم این توطئه آنان را خنثی کرده است.
صلاحی به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین عامل خنثی‌ شدن توطئه دشمنان داخلی و خارجی که برای این فتنه هزینه‌های سرسام‌آوری نموده‌اند، بصیرت و همراهی مردم بود.
استاندار خراسان‌رضوی گفت: تا زمانی که پرچم اهل‌بیت و ائمه معصومین برافراشته است و در خط نورانی ولایت گام بر می‌داریم، هیچ آسیبی به نظام و مردم ما وارد نمی‌شود.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول