اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر:

حضور مردم در انتخابات در مذاکرات خارجی تأثیرگذار است

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به انجام مذاکرات ایران با 1+5 تأکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات مرحله دوم تأثیر مستقیمی بر این مذاکرات خواهد داشت.

حضور مردم در انتخابات در مذاکرات خارجی تأثیرگذار است

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: مرحله نخست انتخابات مجلس نهم در حالی برگزار شد که تیم مذاکره کننده ایران خود را آماده مذاکره با 1+5 می‌کرد.

وی تصریح کرد: حضور گسترده و حداکثری مردم در روز 12 اسفند موجب شد که مذاکره‌ کنندگان ایران با اقتدار و عزت در مذاکرات شرکت کرده و خوش‌بختانه شاهد بودیم که گفت‌وگوی ایران با 1+5 در فضای بسیار مثبتی انجام شد.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم افزود: اگر انتخابات مجلس در فضای غیر شاداب و با حضور حداقل مردم برگزار می‌شد، به طور قطع نمایندگان ایران در مذاکره با غرب نمی‌توانستند منافع کشورمان را به خوبی پی‌گیری کنند.

رهبر تأکید کرد:‌ بنابراین حمایت مردم از نظام که در مواقعی مانند انتخابات به خوبی نمایان می‌شود، در مذاکرات ایران با غربی‌ها تأثیر مستقیم و مثبت خواهد داشت.

* مردم با آگاهی در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند

وی با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس نهم که روز جمعه این هفته برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به شرایط فوق لازم است که این مرحله نیز مانند روز 12 اسفند با حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی به پایان برسد.

رهبر خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این مهم، مذاکرات آینده ایران با 1+5 که قرار است در عراق برگزار شود، به سود ایران خاتمه خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت حضور آگاهانه مردم در انتخابات گفت: واجدین شرایط حق رأی باید از فرصت باقی مانده برای مطالعه برنامه و سوابق کاندیداها استفاده کرده و با بصیرت و آگاهی رأی خود را به صندوق بیاندازند.

رهبر در پایان تأکید کرد: در صورت انجام این مهم شاهد تشکیل مجلسی مقتدر و هوشمند در دوره نهم خواهیم بود که با اقتدار منافع نظام و مردم را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول